Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Bu gün sıra kimde

Bu gün sıra kimde
 

Alıntıdır


Bazı bazı bakarım, bazı bazı susarım.
Bazı bazı öylesine işte!
Kalabalığın tam orta yerindeyim sanki alkış tutanı tutmayanı...
Görünenler, görünmeyenler.
Bazen sahnelenen oyunun en arka sırasında oturur izleyicilerin hallerini izlerim.
Oyuncular iyi oynuyor mu hakkını veriyor mu rollerinin diye içimden geçirir dururum.
Sonrasında neden ordayım?
Neden bu oyunun bir parçasıyım?
Niye izliyorum diye düşünür dururum.
Sonra birden kendim oyuncu olurum sahnede.
Ha bazen başrolde
Bazen yan karakter...
Sonra düşünürüm iyisiyle kötüsüyle geride kalan ne?
Güldüren skeçler, ağlatan dramlar
Yeni oyun karakterleri,
Senaryo, yönetmen, oyuncu derken
Sıra hepimize gelecek alkış almak adına diye geçiririm içimden
Bu gün sıra kimde?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..