Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bu program kaçmaz lütfen ekran başına... ACİL/ Kanal D

Bu program kaçmaz lütfen ekran başına... ACİL/ Kanal D
 

Şu an Güneri Civaoğlu'nu izliyorum Kanal D'de...

Emel Sayın, Ali Şen ve Güneri Civaoğlu'nun çok içten, samimi, -ikisi aynı kapıya uğrar ama ben anlamı kenetlemek adına yazdım, affola- bu şahane ses şu an fanatik şarkılarını biraz da hüzünle izliyorum bir GS'lı olarak...

Ama bu seste ne gelirse razıyım cinsinden bir şahanelik var ya hele yanında spor otoritesi varsa...

Ali Şen, FB anılarını anlatırken, Emel SAYIN'ın mikrofonu alarak,

"Kimseye etmem şikayet,
ağlarım ben halime,
titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime..."
diye devam eden nağmeleri dinlerken şahane efsunlu bir hava doldu odamın içine...

İzleyin lütfen...

Sevgiler ve iyi pazarlar...

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..