Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu şarkılarda olmasa!

Bu şarkılarda olmasa!
 

İyiki varsın AŞKIM


Evet, Tarkan’ın Bu şarkılarda olmasa diye söylediği gibi ne olurdu iletişim-ekonomimiz-aşk-nefret-siyasi-ideolojik dünyamız…

Zaten doğru cümleler bir iletişimimiz yok karşılıklı anlaşılma gerekeni anlama üzerine yapıyoruz konuşmalarımızı.

Farklı olarak sebepleri her ne olursa olsun şarkıyla ifade ediyoruz söylemek istediklerimizin tamamını ya da bir bölümünü.

İletişim kültürümüze katkısı var. Müzik camiamıza destek olunuyor. Ekonomiye iki yönlü destek var birincisi müziğe destek yönüyle, ikincisi de radyo ve TV kanallarına istek için mesaj-arama trafiği nedeniyle hem bu yayınların izlenirliğini olumlu etkiliyor hem de arama yapılan yada mesaj çekilen hattın ait olduğu firmaya ödenecek ücretler yoluyla destek olunuyor.

Özellikle âşıksanız işiniz kolay. Yaşadığınız yaşayacağınız her olay ve söylem için hazırda birçok şarkıcıdan bir sürü şarkı. Seç seçebildiğin kadar.

En yaygın kullanımı aşk üzerinedir. Siz âşık mısınız bilmiyorum. Ben âşık olacağım. İşim kolay. Nerede takılsam bir parça olacak imdadımı yetişecek.

Tabiî ki karşınızdakinin vereceğiniz mesajı şarkıdan isminden ya da sözlerinden doğru çıkarması da önemli. Çünkü size özel şarkılar değil doğal olarak.

İşte örnekler dinleyin, dinletin (arabada ya da evde bir km lik alana yayın yaparak değil lütfen), istek parça gönderin, Bluetooth-kızılötesi ile direk telefonuna gönderin, mail atın… Yöntem size kalmış nasıl olsa içerik ve amaç aynı…

ü Seni seviyorum: Seviyorum-Abidin, Seviyorum-Ebru GÜNDEŞ, Seviyorum-Kayahan, Seviyorum-Sibel GÜRSOY, Seviyorum-Şebnem KISAPARMAK, Seviyorum-Cengiz KURTOĞLU-Yüreğimle Seviyorum-Rafet El Roman,

ü Benimle evlenir misin: İlanı aşk-Kutsi, Evet-Ebru GÜNDEŞ, Hazır mısın-Berdan MARDİNİ, Kabul-Ferhat GÖÇER

ü Bir türlü açılamadınız: Söyleyemedim-Alişan, Karakız/vay ben öleydim-Ersoy SAVAŞ, Yolun açık olsun-Petek DİNÇÖZ, Adın Bahardı-Soner ARICA

ü Korurum-kollarım-düşünürüm-yanındayım: Aklım sende kalır-Ferhat GÖÇER

ü Benim için değerlisin-seni seviyorum: İyi ki varsın-Murat KURŞUN, Derin duygular-Özcan DENİZ

ü Aranılan özellikler::Biri bana gelsin-Ferhat GÖÇER, Bir sevgi istiyorum-Zeki MÜREN, Aşkın tam sırası, Biri yok mu-Alev SOYLU, Yersen-Oğuz YILMAZ, Mantık evliliği-Demet AKALIN, Bir kadın çizeceksin-Manga, Ben kalender meşrebim-Aylin ASLIM,

ü Ayrılmak istemiyorum çünkü seviyorum modu: Ah bu çalan şarkılar-Devrim GÜRENÇ, Aptal-Deniz SEKİ, Aşk-ı virane-Rafet El Roman(düet), Sen olmasan-Murat KURŞUN, Kurşun-Cüneyt TEK,

ü Aklımdan çıkmıyorsun-başkasını düşünemem: Ya seninle ya sensiz-Kıraç, Sana Mecburum-Kıraç, Başka bir şey-Betül DEMİR,

ü Full modifiye yapacağım: yeni- Sertap ERENER

ü Beni aldatamaz, bırakamazsın seni seviyorum: Hey sana diyorum-Serdem COŞKUN,

ü Aldattım evet ama senin yerin ayrı: Dün gece-4x4

ü Her şey bitti ben memnunum modu. Gazla gitsin-Mansur ARK,

ü Bitmeyen aşk: Hala aşıksın/Gözyaşı-Tual, Gözlerin kal diyor-Ahmet Selçuk İLKAN

ü Sevdiğiniz uzakta mı: Çok uzaklarda-Nilüfer


ü Her şey bitti lanet olsun içimde insan sevgisi bırakmadın modu: aşksız kal-Funda ARAR, Allahından Bul-Demet AKALIN, Allah belanı versin-İsmail YK, Güle güle-Emirkan, Vah vah-Gökhan ÖZEN, Havalanma havanı alırım-Ankaralı Namık, Şimdi dinle-Azirha, Gezegen-Bengü, kırk yıl- Kara, Uçurum-Mercan ALEV, Biri yokmu-Alev SOYLU, Yalanmış-Yakup EKİN, Tek kişilik-Nadide Sultan, Çok özelim-Elif NUN, Sen vurdun da ben ölmedim mi-Ahmet SELÇUK İLKAN, Aşk bitti-Keremcem, karaböcükler-Gülşen, Yalan yalan-Yeliz, Gurur-İzel, Kurşunlara gelesin-Burhan ÇAÇAN, Sana bir hain lazım-Berdan MARDİNİ, Bu aşkın katili sensin-Levent YÜKSEL, Canın Çıksın-Yurtseven KARDEŞLER

ü Son nokta-Veda-Çok emek verdim, çabaladım seninle olmuyor: üzgünüm-Jale, Veda busesi-

ü Ya sen beni unut yada ben seni unuturum: Unut beni-Bengü

ü Baba evinden kaçış: Bana bir koca lazım-Ezginin günlüğü

ü Aşkta neymiş: Bağlanmam-Hakan PEKER- Eğlenilecek kızlar evlenilecek kızlar-Emel Müftüoğlu,

ü Naz yapma-son uyarım kaçırma beni-Püf-Murat BOZ, Hayret Ya-Seda IRMAK,

ü Hangisini seçeceğimi şaşırdım: Aklım karıştı-Kenan Doğulu

ü Aramıyorsa: Telefon-Hakan ALTUN, Unuttun be zalim-Muazzez ERSOY,

ü Özlediniz-Gelmiyor-Görüşemiyorsunuz: İmkansız-Ayşe TUNALI, Sen gelmez oldun-GÜLAY,

ü Evlendiniz kocanız kral ayaklarına yatıyorsa: Efendim beyefendi buyurun emrinizi-Meyra

ü Hatıralarınız depreşti ise: Acı hatıralar-Tuğba ÖZERK, Günlerdir içime çöktü ayrılık-Zeki MÜREN

ü Doğum günü/günüm: doğum günü-Petek DİNÇÖZ/Kutsi(düet), Doğum Günü-Kutsi, Doğum günüm-Bülent ERSOY, Doğum günü-Erhan GÜLERYÜZ, Doğum günüm-Ceylan

ü Sözden dönmek yok (dönen öyle olsun): ölmek var dönmek yok_Yurtseven Kardeşler,

ü Aklım bir karış havada sayende: Senden başka-Füsun ÖNAL,

ü Erkek duruş sorgulaması-Aşk dediğin yürek ister-Lerzan MUTLU, Etek-Yeşim ERÇETİN

ü Aramızda kara kedi olabilir: Bizi ayıracaklar-Mutaf

ü Bana ait değilmişsin: Anladım-Onur ŞAN, Arkadaşımın aşkısın-Petek DİNÇÖZ

ü Flört ve aşamalar: Bir dudaktan-Özcan DENİZ, Kapış kapış-Emre ALTUĞ, Eğlenilecek kızlar evlenilecek kızlar-Emel Müftüoğlu,

ü Hep sırıt: Gülmek için yaratılmış-Kıraç

ü Gidişat iyi değil benden söylemesi: Yakacağım canın-Yeşim SALKIM,

ü Feminizm kokusu: eğlenilecek kızlar evlenilecek kızlar-Emel Müftüoğlu, Bütün kızlar toplandık-Nil karaibharimgil, Pırlanta-Nil karaibharimgil,

ü Git/gidiyorum/gitme:Bırakın gitsin- Bak gidersem dönmem-Sadık KARAN, İbrahim TATLISES, Bırakta git-Çelik, Aldım başımı gidiyorum-Yonca Lodi, Giderim-Ahmet KAYA, Gidecek Yerim mi var-Emre ALTUĞ, Giderim-Niran ÜNSAL, Gidersen-Cüneyt TEK, Gidiyorum-Kıraç, Gidiyorum-Sezen AKSU, Sen giderken-Soner ARICA

ü Anne şarkıyı dinlesene galiba aşık olmuşum: Kızın yine aşık anne-Aylin ALAZ

İşte böyle devam eder gider. Aceleyle toparlayabildiğim konu ve şarkılar bu.

Aşkta güzel, müzikte güzel ve iyiki varlar…

Erdoğan KURT-24.11.2008-ANKARA

 
Toplam blog
: 12
: 1260
Kayıt tarihi
: 09.05.07
 
 

Endüstri Meslek lisesi Elektronik bölümü, Adalet Yüksekokulu, İktisat fakültesi mezunuyum. Bilgisaya..