Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Bu sefer ki toplantı farklıydı!

Bu sefer ki toplantı farklıydı!
 

Bu sefer ki farklıydı, farklı bir toplantı heyecanıydı yaşadığım. Yıllardır İzmir’den kalkıp defalarca toplantı nedeni ile kah İstanbul’a, kah Ankara’ya, kah Antalya’ya çeşitli şehirlere gitmiştim. Oralarda gerek yurt içinden gerekse yurt dışından bir sürü bilim insanı ile görüş ve düşüncelerimi paylaşmıştım. Ama bu sefer hissettiğim duygu farklıydı, bu toplantıyı farklı kılan bir şey vardı, neydi o acaba?

Farklılık neden kaynaklanıyordu diye düşünür buldum kendimi, İstanbul’a doğru yola çıktığım saatlerde. Daha önce aralarına karıştığım kalabalık toplantı sakinleri ile de sonuçta bir paylaşım için bir araya geliyorduk, gene belli bir konu bir araya getiriyordu bizi ve gene yüz yüze gelmemiş ama yayınlarımız ile bir şeyler paylaşmış insanlardık. Peki farkı neydi o zaman bu blog yazarları ile yapılacak olan toplantının. Sonunda arada ki farkı buldum sanırım.

Daha önceki toplantılarda, mesleğimiz gereği bilgi birikimlerimizi yada herhangi bir konudaki çalışmalarımızı birbirimize aktarmak veya herhangi bir konuyu uzmanlık alanımızda tartışmak için bir araya geliyorduk. Gene paylaşmak, tanışmak, konuşmak için bir arada idik.Ama blog toplantısının farkı şuydu: Burada toplanacak insanlar yazıları ile aslında iç dünyalarını paylaşıyorlardı ve bu toplantıyı benim gözümde farklı kılan da buydu. Tamamen kendi istediği bir konu da, kendi istediği kadarını yazarak, iç dünyalarını özgür bir platformda paylaşılabiliyorlardı blog yazıları ile,işte bu insanlar yazıların ötesine geçib varlıkları ile de kucaklaşacaklardı. İç dünyadaki paylaşımlar, dış dünyada da devam edecekti.

Ben bu yazıyı yazarken şu an Sayın Editörlerimiz gene işlerine verdikleri önem ve çalışma gayretlerinin bir örneğini gösterip blog buluşması ile ilgili bir mail gönderdiler.Yazıyı daha fazla uzatmak istemiyorum, zaten detaylar arkadaşlar tarafından yazıldı.Ancak şunları söylemeden edemeyeceğim. Güler yüzlü ve genç editörlerimizi kutluyorum, gayretleri, yaptıkları işe olan inançları ve sahip çıkışları için. Blog yazarlarını sıkı takipteler kendileri, bana gelip “siz yeni katıldınız değil mi, uzmanlık alanınızda yazılarınızı bekliyoruz” dediklerinde bunu fark ettim, o kadar fazla blog yazarı vardı ki ama buna rağmen bu detayı (yeni katıldığımı) biliyor olmaları şaşırtmıştı beni.Hepsine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Ayrıca buluşma gecesinde çok iyi ev sahipliği yaptılar.

Bu platforma yeni yılla birlikte katılan birisi olarak, çok da tanıdığım olmadığı halde oradaki havayı solumak , buraya emeği geçen milliyet ekibi ve blog yazarlarıyla tanışmak istediğim için oradaydım. Ne de olsa, milliyet blogda yazmak için, “ yeni yılda yeni bir adım hayata dair “ demiştim, bu kadar önemsemiştim bu platformda olmayı, o zaman orada olup o kaynaşmayı yaşamalıydım. Ben tersinden başlamış oldum ama olsun:-) Ne de olsa bundan sonra yazılarımız ile de tanışacağız. Buralarda olacağım. Herkese Sevgilerimi gönderiyorum İzmir’den. Bir daha ki buluşmada güzel İzmir’imize bekleriz efendim:-)

Not:Direnen Mızıkacılar ekibine çok teşekkür ediyorum yaşattıkları müzik ziyafetinin yanı sıra istek var mı diye sorduklarında Ege Havası olmazsa olmaz deyip “Çökertmeden çıktım da Halil’im” parçasını istediğimde kırmayıp seslendirdikleri için.

 
Toplam blog
: 75
: 1357
Kayıt tarihi
: 27.12.06
 
 

Her daim doğa ile yaşayan biriyim.. Çünkü işim doğa ile iç içe olduğu gibi evimizde de doğa ile bera..