Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu yazıyı okumadan güne başlamayın lütfen!

Bu yazıyı okumadan güne başlamayın lütfen!
 

Sabahın erken ve belki de en verimli saatlerindeyim...

Bilgisayarımın karşısına geçtim gelen maillerimi kontrol ediyorum. Derken bir mail açıyorum normalde bakmıyacağım hani şu herkese "forward" edilen maillerden birisi . Başlığı "gülümse " bir video var ekinde bu kez merak ediyorum ve açıyorum maili.....

Bunca yıllık yaşantımda ciğerlerimden inandığım ve ihtiyaç hissettikçe dostlarıma söylediğim bir söz var ;

"İnsan insanın kurdudur ama insanı insan yapan yine insandır !!! "

Kendimi ihanete uğramış köşeye fırlatılmış hissettiğim nice zamanda hatırlatmışımdır bu sözü kendime... Ve ilginç gelecek ama hiç beklemediğim anlarda bana uzanan dost ellerinde yine anımsamışımdır bu cümleyi...

Videoyu açıyorum : senaryo ama olsun !!! bana benim bakış açımı hatırlatıyor ve izlerken düşünüyorum ....

Kim bilebilir ki sabahın erken saatlerinde işe giderken gülümsediğiniz bir insanın hayatını o an ne derece etkilediğimizi ... Hani sanki bir zincir kurarmış gibi el vererek mutluluğu aktarmaya başlayan zincirin belki de ilk halkası olacağınızı ...Kim bilebilir?

O kadar çok yaşamın telaşı içerisindeyiz ki çoğu zaman çevremizde gelişen olaylar sadece fon oluşturuyor bizlere oysa biraz ben odağından ayrılsak...
Belki de ayrılıyoruz...
Belki birine bir sohbet anında söylediğimiz çok ufak bir cümle onun hayatını olduğu kadar çevresindeki hayatlarıda olumlu yönde etkiliyor...
Belki de belki de bu bencil ve kusurlu varlığımızın oluş nedeni öyle büyük başarılar altına imza atmak değil. Belki de tüm kusurlarımıza rağmen var oluş sebebimiz salt bir andan ibaret ; biz farketmeden karşımızdakinin hayatını etkileyen salt ve mutlak bir andan!

Videoyu izlerken gülümsüyorum... içimden kendimi sokaklara atmak geliyor sabahın bu erken saatlerinde...
İçimden insanlara tanımadığım insanlara gülümsemek geliyor...
Ve bir kez daha inanmak;
"İnsan insanın kurdudur ama insanı insan yapan yine insandır..."

Sevgili dostlarım size bu videoyu gönderiyorum ve diliyorum gününüzün tadını çıkartın ve anlarınızı keşfedin ;

GÜNAYDIN !!!!!

http://video.google.com/videoplay?docid=-872481633228873192

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..