Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

sufi-su /Emel Yeşilkayalı

http://blog.milliyet.com.tr/sufi-su

21 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün bütün sözcükler anlamsız

Bugün bütün sözcükler anlamsız
 

inandik doktorlara

oyle boyle dediler

ayrilik defterini

elimuze verdiler

doktorlar da bilur mi

ciyerun acisini

Cerrahpasa'ya koydum

canumin yarisini

yas akar gozum sizlar

ne kalir gerisine

herkesun bir derdi var

durur icerisinde durur icerisinde

Volkan Konak

Bugün bütün sözcükler kifayetsiz. Nasıl yan yana dizildiklerinin anlamı yok. Bilinen ne kadar basma kalıp söz varsa hepsini sıralamak istiyorum.

Birileri benim yerime konuşsun, ben ağlayayım... birileri benim yerime ağıt yaksın, ben ağlayayım... kanırtsınlar, deşsinler içini yaramın, acıtsınlar, ben ağlayayım...

Bilinen bütün basma kalıp sözleri sıralasam.... çaresi olur mu ifadesizliğimin?... Desem "Herşey boş hayatta", "Bugün varız, yarın yokuz" anlatmış olur muyum meramımı?...

Nasıl anlatırım ben acımı, ne desem, ne yapsam...

Ağlamak istiyorum...

Hepsi bu kadar.

 
Toplam blog
: 76
: 1567
Kayıt tarihi
: 28.03.09
 
 

Merhaba, ben sufi-su. Sosyal hizmet uzmanıyım. Yıllarca korunmaya muhtaç çocuk çocuklar, koruyucu..