Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

12 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Bunlar tık tık çı beyaaaa

Bunlar tık tık çı beyaaaa
 

Abe,''Çeribaşı'mın'' ruhu, sana seslerim duyar mısın beni?
Bilirim duyamazsın ama duyar gibi yaparsın bunu da bilirim..
Bütün mahalleli senden ve geçmişinden söz eder. Çok kıyak adamdı. Öyle bir çeri başı, bi da gelmez bu maleye derler..
Bende gururlanır, kabarırım. Aynen hindiler gibi.

Abe, hindi dedim de aklıma ne geldi bilir misin?
Ruhun doldu değil mi seninde?
Benim de duygularım çok hislendi.
Bu hatıralar yok mudur cayır cayır yakar beni..
O zaman daha çok çocuktuk..
Kara ninem sağdı daa o zamanlar.
Anlatırdı bize ne güzel masallar..

Her yan bembeyaz olmuştu o yılbaşısın da. Sende bilirsin ya.
Koca kara nineler ''Kara Mart'' derlermiş o zaman ''Koca kışa''
Akar şimdi gözümün önünden filim şeritleri gibim.

Teneke sobacazımızın etrafında aynen büle, ailenin bütün şoparları toplanırdık..
Ne de şugar kestane kebab partisi verirdik..
Farkında olmam mı beyav dünya da tat, tuz, namus, hepsi bitmiş derler.
Hem öle derler hem de öteye beriye iteklerler vede hiç sesi çıkmaz zavallı dünyanın..

Ne ister bu insanlar birbirlerinden tahsilim zatı yetmez..
Benim Baryam'ı bilirsin.
Ne yaptı beğenirsin.
Sabeleyincik güya çok kızmış gibi, şööölee bir baktı bana, çarptığı gibi kapıyı, aldı başçazını dooğruu yola.

Sen hiiç sorma!
Ben nasılsa süleyeceğim sana.

Kaç para saydı bilmem.
Metres tutmuş derler kendine.
Gider her allan günü fingirdeşmee.
Kaldı mı malenin kalayları bana.
Nişadır da bitmiş.
Hiç parlamaz kaplar.
Kendim kara, bahtım kara, kara kara düşünürüm.
Çingane bilirler zenci görürler beni..
Aslında biz asiliz, romanız, çinganeler, aşaki maledeki Güllü'ler olur derim.

Sen deminden beri, neye kaş göz edersin öyle, bişey mi deme çalışırsın bana?

- Çingenem, çatal karam sabişim, bu yazdığın bloga seçtiğin resmin bağlantısını düşünme çalışırım!?

- Aslında anlatma çalıştım mevzu da budur.
Sülerim ama şartım vardır.
Kızmaycan, küsmeycen, söz vercen?

- Anlatma başlayasın yoksa ben alacağım baklayı.

- Tamam tamam anlatırım işte.
MB. mahallesinde otururum ya ben, mahallede dedikodu'mu-kodudedi'mi nedir bilmem aynen ondan yaparlarmış.

- Neyin dedikodusunu ederlermiş?
- Milliyet.com.tr'ye bağlı, adına resim galerisi derler bir yer var.
- Eeee?
- Orada ne kadar cıbıldak fotomodel resmi varsa hepicini çalmışlar..
- Aaa abe kimdir bu hırsızlar?
- MB.Yazar kısmısıları (Sabiha Rana'da dahildir) ne kadar resim talan etmişlerse hepicini, MB.mahallesine boca etmişler..

- Peki, sen ne dersin bu cıbıldak kadın işine?

- Doğrusunu sülemek gerekirse iyi bişey dildir derim.
O kadın resimlerini görünce bizim adamlar, bakmaz oldular bida yüzümüze.
Benide içlerine katarsan şayet, maledeki bütün kadınlar kıskanırız onları.
Halbukim onlardan fazlamız vardır, eksiğimiz yoktur.

- Sen, ne deme çalışırsın sabiş, bizim damat olacak o Baryam onlarla mı oynaşır dersin?

- Baryam maddi manevi bütün güçleriyle, (voltran voltran voltran da) dese, gücü yetmez onlara beyaaa.
Derdim o değildir benim.
Düşünürüm çıkamam işin içinden, derim ki o kadınların neden benim gibi selilütleri yoktur?
Acaba derim Allah onları eksik mi yarattı?

- Hişştt konuyu dağıtırsın, yazdığın konuya resim uymaz derim, sen bunu açıkla bana?

- Ne yapacaktım ki başka, dedikodulara çare arama çalışırım aklımca.
Bu blogu yazarken her bir şeyciği göze aldım.
Yazarlık hayatımla oynarım ona yanarım..
Evet. Bende Milliyet'ten ''cinsel içerikli yazılarım için,'' gizlicene resim arakladım!

Ama bu defa ''cinsel içeriksiz'' bir yazıya arakladım!
Bakalım bakalım dedim, haklı, haksız kim varsa bu konuyla ilgili, bende bileyim dedim..
Dedikodu ederler etmesine de kendileri de bu resimlere aldanıp tıklayacaklar mı dedim?

- Tüh, keşke daha önce bana danışsaydın ya, şimdi kimsenin tıkı çıkmıyacak, rezil olacan bütün maleye..
- Ha ha ha ruhsun muhsun ama güldürürsün yine de beni bakasın buraya ne görürsün?
- Biri bizi okur gibi yapar, gözüm ısırır onu bir yerden ama çıkaramam.
- Bilmem mi ben malemin okuyanını, yazanını, çizenini ve kırmızı ışıkta karşıya geçenini?

- Elbette bilirsin beyaa, bunlar bizim insanımız, bunlar tık tık çı beyaaaa
Sabişş aklıma gelmez bir türlü, adı neydi bu beyefendinin?
Peki ya bu hanımefendinin?

- Canlansan da sülemem yalvarsan da sülemem.
Çünkü; MB.da yazan çizen okuyan insan, ''İSPİYON BİLMEZ!'' Beyaaa..

''Verdiğiniz sevgi saygı anlayış, hayat boyu arkadaşınız olsun yanınızda.''

Biz ''Melekler yüreğinizden öpsün.'' diyoruz..

Az kalsın unutuyordum! Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..