Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '17

 
Kategori
Siyaset
 

Bunu, "söylemezsem olmaz": Baş İmam Fethullah Gülen, bildiğimiz "Şeytan"ı sollamış...

Bunu, "söylemezsem olmaz": Baş İmam Fethullah Gülen, bildiğimiz "Şeytan"ı sollamış...
 

Önce "şefaatçiydi"; şimdi "şeytan" mı oldu?..."Terfi" mi etti; yoksa, eski söylenişle, "tenzil-i rütbe" mi oldu?


BİZİM BİLDİĞİMİZ "ŞEYTAN" DA, KISKANÇLIKTAN "HOP OTORUP, HOP KALKMIŞ"... VE ONU "ALLAH"A ŞİKAYET ETMİŞ...

Ve demiş ki, "Madem ki, bu Fethullah'ı dünyaya gönderecektin, beni niye gönderdin ki?"...

Öyle işler yapıyormuş ki, bizim şeytanın aklına gelmeyen şeyleri düşünüp insanların akılına koyuyormuş; onları istediği tarafa yönlendirmiş... "Mesela(!?) dedim

Her zaman, olumsuz bir durumla karşılaştığımızda "Hay aksi şeytan!" deriz ya; şimdi bu sözü "bizim şeytanın" kendisi diyor...

*

Neyse uzatmayayım... Bilmiyorum izleyen var mı?

Hafta içi her gün, bir televizyon kanalında, Moderatörlüğünü Ömür Varol'un yaptığı ve Nihat Doğan ile Bircan İpek'in  yorumcu olarak katıldığı "Söylemezsem Olmaz" adı bir program yayınlanıyor...

Bu programların birinde, yukarıda biraz ip uçlarını verdiğim ve içinde "Fethullah Gülen" ve "Şeytan"ın geçtiği bir diyalog olmuş...

Diyalog, yorumcu Nihat Doğan ve Moderatör Ömür Varol arasında geçiyor... Aynen aktarıyorum:

"- NİHAT DOĞAN: Şeytan, Allah'a diyecek ki, "madem bu Fethullah'ı dünyaya gönderecektin, ben niye gönderdin?"

- ÖMÜR VAROL: "Şeytan yırtar mı?"

- NİHAT DOĞAN: Yırtar mı bilmem ama iyi halden yararlanabilir."(1)

Anlaşılan bizim şeytanımızı miadı doldu... Bundan sonra, başımıza olumsuz bir hal geldiğinde "Hay, aksi şeytan!" yerine; "Hay aksi Fethullah!" diyeceğiz, anlaşılan....

cdenizkent

(1) "yüksel.aytug@sabah com.tr", 25 Mart 2017

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..