Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Müzik
 

Burhan Öçal

Beğenmiyorum ben bu çingeneyi diyecek, bir Allahın kulu var mıdır, bilemiyorum. Bildiğim, beğenmeyecek Allahın kadını yoktur. Yenilerin deyimiyle 'adamın karizması yeter.'

Beğenilmesi çok doğal. Yanınızdaki insanın sizi alıp başka duygulara, başka lezzetlere, başka diyarlara götürmesi, aşk değil de nedir? Burhan Öçal aşk için vardır, çünkü o ritmiyle sizi yükseltir de yüceltir. Çingenelik var mı bende diye düşündüğüm çok olmuştur, babam Hadımköylü. Bir plakçının önünden geçsem, çalan müziğin ritmine uyup, adımlarımı şaşırıyorum, eğer çok beğenirsem, caddenin ortasında oynayıvermek istiyorum. Bir gün gazeteler, koskoca kadının sokak ortasında oynayıvermesinden konu ederlerse, ruh durumumu anlayıp, sadece gülümseyin. Burhan Öçal -The Trakya All Stars-ırklareli İl Sınırı Kasetin üstünde böyle yazıyor, ne zaman aldığımı anımsamıyorum. 2003 olabilir, bayıla bayıla dinliyorum. Öneriyorum. Kendisi bir baltaya sap olamasa da, babası bateri, trompet, akordion filan çalan, Üsküdar Halk Evi’nde yetişmiş bir Trakyalı kızının yorumudur, lütfen ciddiye alınız, Burhan Öçal’I alınız.

 
Toplam blog
: 50
: 746
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Biyologum ama öğretmenlik yaptım. Emekli oldum ve nihayet duygularımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi p..