Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bütün İnsanlar Kardeşiz

Biz ister kabul edelim

İster kabullenmeyelim

Kardeşiz canlarım

 

Kardeşiz

Kardeşiz

Kardeşiz

O kadar

 

İnsanın yaratılışı bunu gösteriyor

Geriye doğru sararsak yaşam filmimizİ

Nereye varacağız

Bir anaya

Bir babaya varacağız

Öyle değil mi  

Var mı başka varış noktası

Yok

 

Ve şu da bir gerçektir

En güzel ilişki

Kardeşler arasında kurulandır

 

Kandırma

Kandırılma olmadan

Yaşanan ilişki ancak güzel ilişkidir

 

İnsanı da

Güzel ilişkiler mutlu eder ancak

İnsan

Mutlu olamazsa yaşamdan tat alamaz

 

Yaşamdan tat alamayınca

Yaşamanın ne anlamı olur ki

Olmaz

 

Anlamsız bir şeyin peşinde koşmak

En anlamsız bir şeydir

Akıl mantık bunu kabul etmiyor

Etmez de

 

Akıl ve mantığın kabul ettiği şey

İnsanın insanlığa katılmasıdır

İnsan

İnsanlığa katılacak

İnsanlık için çalışacak

Yaşamı güzelleştirecek

O yaşamdan

Herkes keyif alacak

 

Yalan

İyilikten kaçınma

Kendine yontma

Barış karşıtı olma

Barış bozma

Öfke kızgınlık saldırganlık

Kin nefret düşmanlık

Asla ama asla görülmeyecek

 

Kardeşlik alıp yürüyecek

Yaşam paylaşılacak

Dayanışma gelişecek

Üretim bollaşacak

Ömürler uzayıp gidecek

Durum bu canlarım

Durum bu

 

Ben diyorum ki canlarım

Hepiniz benim kardeşimsiniz

Kusur kabahat aramam sizlerde

El uzatırım her hâlükârda sizlere

 

Öneririm

Sizler de bu düşünceye geliniz

Benim yaptığım gibi

Kulağın duyacağı yükseklikte sesle

İki bin defa

Herkesi kardeşim olarak görüyorum

Diyerek işe başlayınız

 

Evet canlarım evet evet

Biz kardeşiz

Biz kardeşiz

Biz kardeşiz

Birbirimizin kusurunda gözümüz olmasın

Güzeline övgülerimiz olsun

Bu övgüler kardeşliği güçlendirir

Güçlenen kardeşlik

Kusurları bir bir düzelttirir

Ne kusur kalır ortada ne kabahat

 

Biz kardeşiz

Biz kardeşiz

Biz kardeşiz

Evet canları biz kardeşiz

Gözümüz gönlümüz kardeşlikte olsun

Bakın görün

Nasılda mutluluklarda yüzeceğiz

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..