Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Büyük adam

Büyük adam
 

netten alıntı


her köşede üç kâğıtçı /lar
bu günden yarınları tutmuşlar 
oku oku onca yılı
mürekkep yala durmadan
durmadan dirsek çürüt
verdikleri tek kâğıt
onlardan iki eksik
bir işe yaramıyor o da
diyorlar ki daha daha...
 
/ya doğuştan gelecek şanslar
ya da bileceksin hokkabazlık
alavere dalavere öyle geldik biz bu yere
 
ben perili evden korkan
annemin göz diline bakan
kurumuş yaprakları kitap arasında saklar 
başkasını bilmeyen saf(ım)/tım
 
düştüm bir arenaya
peşimde kızgın boğa
nasıl koşarım ki, yürümeyi bilmeden daha
 
/eski zamana dönsem 
çocuk olsam, ağlasam
istediğimi alırdım o zaman/
 
kuzular kurt olmuş babam
ben nasıl büyük adam olucam
ben nasıl büyük adam olucam…
 
(...söz çobanlığı bizimkisi, yaz yaz kim görüyorki!...)
 
Hâdiye Kaptan
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....