Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Buzdolabındaki etlerimiz

Buzdolabındaki etlerimiz
 

Etlerimiz buzdolabındadır

Yatı katı olmayanların dokunması yasaktır!

**

Etini satan mı ruhunu sana mı namussuz?

**

Düşünce üretemiyorsa beyin nedir? ET

Duygusuzsa kalp nedir? ET

İşe yaramıyorsa el nedir? Et…

**

İçinde sevgi yoksa gönül laftır sadece

Bilgiden yoksunsa

Kafa etle kemik…

**

Duygusuz düşüncesiz kişiye insan demek komik

Ettir o yalnızca, insanlığı göstermelik!

**

Aşk yoksa cinsel ilişkide

Farkı ne buzdolabındaki ete dokunmaktan?

**

Seven kişi, sevdiği karşısında çırılçıplak soyunsa bile

Aklına onun etini getirmez, aşkını etcil eylemlerle kirletmez!

**

Bir dirhem et bin ayıp örtermiş

Et vitrindeyse, güzel etiyle gündemdeyse

O ayıbı hiçbir şey örtemez!

**

Eteği açıldı; gözlerim oraya odaklandı

Göğüsleri göründü; bakışlarım dallanıp budaklandı

Plaja gittim; her tarafım göğüs bacakla doldu

Mayolarla sergilenen et gözümü doyurdu

Et bereketi dindirdi cinselliğimdeki hareketi…

**

Göz bakarken güzelleşti

Dudak konuşurken, bacak yürürken, vücut sevişirken

Et olmaktan çıktı, aşkla bir potada erirken…

**

Yalanı gerçek sandım, cüceyi dev yaptım

Özlemle yandım, erotik duygulara yenildim

Et düşkünlüğünü aşk sandım

Cinsel ilişkilerle oyalandım

Aldatıldım aldandım!

Erhan Tığlı

*******************

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..