Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Ç**SEL MESELE

Ç**SEL MESELE
 

Afrikalının ç**ku korumalı giysisi


Maçlarda hep söylenir ya burası bilmem neresi (stadın adı) buradan çıkış yok hatta bir sonraki aşamada ise yabancı bir Ülke ile bir spor dalı karşılaşmasında seyirci bu ifade hep bir ağızdan ifade eder. Burası Türkiye yok öyle.  Sanıyorum sevgilisi aldattı diye marjinal sayıda da olsa ç**u kesilen, kpartılan haberlere, yazılı ve görsel basında rastlamıştık, hatta Ünlü medya sosyolou ve şarkıcı Seda Sayan Tecavüzcülerin cezasını “kesin gitsin” diye önermişti, programında. Gerçekten de burası Türkiye; her anlamda kendine özgün, güya çok iyi, çok sayıda sex yaparız, Türk işi deriz ama hep laf. Göster amcana teyzene diye başlanırdı bizde erkekliğe.

Efendim ben ne diyecektim ki bunları söyledim laf-ı güzaf (boş yere söz, boş lâkırdı) ettim. Tamam hatırladım muhafazakar demokratlar tarafından yönetildiğimiz ve her söylemlerinin cinselliği çağrıştırdığı cinsel suç teşkil eden konulara dem vurulduğu bir dönemden geçiyoruz. Toplumu dizayn etmekteki yegane temel hedefin “cinsel birleş, çok çocuk yap ama sevişme” gibi bir mesajı alıyorum ben. Öyle olsa kamuda şu anda bilinen oldukça sayıda vekil ve bürokratın poligami (çok eşli) yaşadığı biliniyor ve mutlaka onlara müdahale edilirdi.

Mevzu o değil işte anlaşılmayan şey, toplumda dinamik unsur oluşturan baş kaldırma geleneği olabilen öncül gruplara yönelik saldırılar geliştirmek; onları hiçsizleştirerek, pasif kılmak yok etmektir, kim bu kesimler peki, 1-Aydınlar ama gerçek aydınlar, tatlı su solcuları değil, erke biat ve yalakalık eden oportünistler, adaletsizlik karşısında susan şeytan Müslümanlar değil, 2-Bilinç gelişmesi yaşamış, sınıf algısı içinde zeka emareleri açısından çıtanın üstündeki teri ile emeğin ve üretimin farkındalığına varmış proleterler, işçiler, çalışanlar, 3-Dünyayı yeni baştan yaratabileceklerine inanan, haksızlığa, adaletsizliğe yaptıkları ile direnen, özgürlük yanlısı, düşüncesi ve genç biyolojik yapısı ile rasyonel aklı bilimi temsil eden gençlerdir.

Peki, toplumumuzda bu grupta en yoğun kim saldırı altındadır? El cevap; tabii ki gençler.

Evet esas konuya, yazının ana temasına gelelim efendim. Bugün ise ç**sel mesele ile ilişkili Hakkari Üniveristesinde geçen iğrenç bir haber okudum.

Başbakan'ın öğrenci evleri tartışması medyanın birinci gündem maddesi iken, öğrencilerin erkek kız aynı evde kalmaları için (Kızlı erkekli ev sayısı tüm Ülkede 100 geçiyorsa ben eşek gibi anıracağıma söz veriyorum.) "Bizim muhafazakar yapımıza ters" diyen Başbakan Erdoğan kız ve erkeklerin bir arada kaldığı öğrenci evlerine denetleme yapılacağını açıklamıştı.

Bu tartışmalar aklımıza "muhafazakar medya"nın gündemini getirmedi de değil. Aylar öncesine ait, TV5'te güncel sorunların değerlendirildiği bir programda "Organ nakli" konusu konuşuldu. "Organ Nakli caiz midir" sorusunu yanıtlayan Milli Gazete yazarı Mevlüt Özcan net cevap verdi:"Hayır!" Gerekçesi ise oldukça ilginç: "Babanın penisi oğlunu takılırsa cinsel ilişki kime yazılacak"

Evet sevgili okurlar bam teli denilen nokta konunun çarpıcı yanı gerçek sorgulanması gereken yer tamda burası, konunun ç** olması, ç**un fonksiyonu, ç** meselesi yani.

Ç**ün tam anlamını nedir diye merak ediyorsunuz bir zahmet internete girip 1dakika harcayın lütfen.

Benden size bir kıyak söz konusu ç** içerikli TV5 Programını izlemek isteyenler için linki paylaşıyorum.

http://www.odatv.com/vid_video.php?id=8CA33

Nizamettin BİBER

 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..