Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cadde üzerine yığılan bir yaşam

Cadde üzerine yığılan bir yaşam
 

Karşıdan ilk gördüğümde cadde'nin üzerinde genç bir delikanlı çuvalını yere düşürmüş gibi görünüyordu. Yaklaştıkça cadde üzerinde çuval değilde yaşlı bir adam yattıgını gördüm. Genç sağına soluna bakıyordu. Anlaşılıyordu ki yardım bekliyordu delikanlı.

Adam boylu boyunca yerde yatıyordu. Ben yakınlaşıncaya kadar 2 genç daha yaklaştı yaşlı adama. Yaşlı adamın üzerinde kahve rengi eski bir palto, saç sakal birbirine karışmış, baston yerine kullandığı anlaşılan bir demir çubuk vardı.

Yoğun bir trafiği olan cadde olmasına rağmen hiç bir araç durmuyor adamın hemen yanından geçiyorlardı. Adam elini öylece uzatmış ve araçların elinin üzerinden geçmesi an meselesiydi. Olay Konya Emniyet Müdürlüğü'nün tam önünde gerçekleşiyordu. Sadece bir tane polis memuru geldi. Genç delikanlılarla polis, yaşlı adamı alıp kaldırıma aldılar. Hiç bir şey yapamamanın iç huzursuzluğu ile oradan ayrıldım.

Suçlu o cadde'ye düşen yaşlı adam mı, insan kılığına bürünmüş insanlık adına hiç bir şey yapmayan bizler miyiz?

Resim:www.antoloji.com

 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..