Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '17

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Çeşme'nin Atomu

Çeşme'nin Atomu
 

Çeşme'nin kumrusundan sonra meşhur olan atomunu bir deneseniz çok seversiniz :)

Asucan adında küçücük bir mekanla girdi hayatımıza. Lise yıllarımız atomla geçti diyebilirim. Daha sonra üniversite iş güç derken çok ihmal ettik onları. Asuman abla ve Can abi. Dünya iyisi insanlar. Uzun yılar yurtdışında öğrendiklerini uygulamak üzere Çeşme'de atom akınını başlattı. Ve yıllar geçse de azalmayan, bitmeyen bir müşteri potansiyeline sahip. Maşallah diyelim :) 

Atom nedir?

Tavuk göğüsleri özel baharatlarıyla harmanlayıp kızartılıyor. Yanında ise coleslaw salatası eşlik ediyor. Salata ister beyaz ister mor lahanayla yapılıyor. Ben mor sos ve tavuğun üzerinde gördüğünüz baharatlı acı sosu tercih ettim. Yanında da sıcacık, çıtır çıtır sandviç ekmeği. 

Afiyetle..

Sevgiler. 

 
Toplam blog
: 27
: 307
Kayıt tarihi
: 06.12.16
 
 

Baktım ki kilo veremiyorum. Ben de yemeği seçtim :) Gezmeyi, yeme içmeyi seven eski bir bankacı, ..