Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cesur ol

Cesur ol
 

Makarna pişirmeli ve gözleri kocaman açıp seyretmeli yiyenleri!?!


Ben makarnayı daha ilk günden sevdim. Sade. O, makarna sevdasıyla arkasına baka baka gitmiş....

Çok yüksek bir şey olmak istiyormuş; yükseldi....yükseldi ve düştü; paramparça ağladı ardından insanlık.

Ceylan'ın başı, annesinin dizinin üstünde....Mutluluktan kan mı akıyordu; vahşet!

Boşuna oramı buramı arama anne, toplama beni, yitmişim; sadece sarıl bana, daha sıkı sarıl ve yeni pişmiş makarna gibi kok.

Giderken karanlığa, sonsuzluğa, annemin eteğinden tutuyorum; korkmuyorum!

Gözlerini kocaman açmış Ceylan, öyle bakmış ona bakanlara, sanki anlamış o gözlerle uzaklaşacağını; ya ona bakan gözler, onlar da bilmişler mi o günü?

Sahne senin; çık, oyna ve yit!

1. Not: Makarna pişirmeli, sonra da yaşam, ölüm tadında yemeli, yiyememeli!

2. Not:

Cesur ol

ey

yalan,

lider ol da

anlat artık gerçeği;

niye niye niye!!!

Ş.Y.

3. Not: Soru Cevap, Devrim Sevimay'ın Ceylan'ın ailesiyle yaptığı röportajdan yansımayla yazılmıştır.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..