Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Ekolojik Yaşam
 

Çevre de bizim

Çevre de bizim
 

Çevrede gezerken;

İnsanların sigara izmariti, çekirdek kabuğu, dondurma ambalajı vb.g ibi maddeleri rastgele yerlere atmaları çok üzücü bir durum. Yere çöp atan insanın eğitimi ya çok zayıf ya da bilgisini kullanamıyor. Bu tip insanlarda çevre bilinci olmadığından o insanlara biraz kızarak biraz acıyarak bakıyorum.

İnsan evinin içini nasıl temiz tutuyorsa çevresini de temiz tutmalı.
Evimizin havası kirlenince pencereyi açıp temiz hava girsin diyoruz. Hani dışarısı bizim değildi, dışarıdan gelen temiz hava bizim çevreyi korumamızla saf kalabilmiştir.

* "Belediyenin çöpsüsü temizlesin" cümlesi cahilliğin ifadesi midir?

* "Benim çekirdek atmamamla mı çevre korunacak" cümlesi aslında neyin ifadesidir?

* "Yalnız ben mi atıyorum? Bak herkes yere çöp atıyor." cümleleri de sevmediğim benzer ifadelerdendir.

ÇEVRE BİZİM DÜNYAMIZ, EVİMİZ BU DÜNYANIN BİR BÖLÜMÜDÜR. ÖYLEYSE ...........

 
Toplam blog
: 9
: 510
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

Öğretmenim,eğitim öğretimde ezber yaptırmayı değil düşündürmeyi ilke edindim.Yalan ve iki yüzlülü..