Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '18

 
Kategori
Siyaset
 

CHP Halkı Aydınlatmalı

CHP Halkı Aydınlatmalı
 

Cumhuriyet idaresi
Halkın kendi kendisini yönetmesidir
Türk halkı bunu bilmiyor
Halkın bunu bilmesi lazım
Bunun için de
Siyasiler bunu halka anlatacaklar
Halkın anlayacağı şekilde olacak bu
Kimisine görsel olarak
Kimisine işitsel olarak
Kimisine kinestetik olarak anlatılacak
Bu özellik
Yani halk
Neye sahip olduğunu öğrenecek
Bu sahipliğine ödünsüz sahip olacak
Bu ülke benim
Bu ülkenin sahibi aslisi benim
Ben ne istersem onu gerçekleştireceğim
Benim seçtiğim
Bana sormadan hiçbir iş yapamaz
Ben sahibim sahip
Diyebilecek
İşte CHP buna çalışacak
Halkı aydınlatacak
Halk CHP sayesinde kendini öğrenecek
Sahipliğini öğrenecek
Sahipliğine sahip çıkacak
Ülkeyi kendisinin yönetmesini ela alacak
Seçilenlere kul değil emir veren olacak
CHP
Halktan emir alarak yönetmede öncü olacak
Bu aşamada
Halka soracak
Yap dediğini yapacak
Yapma dediğini de yapmayacak
Çok gerekli olanları da
Bilen insanların açıklamalarıyla
Halka anlatacak
Halk anlayacak ve izin verecek
Öyle olacak yapılanlar
Halk ister CHP yapar sloganı
Dillerde dolaşacak
Tabii
Sözde kalmayacak bu söyleyiş
CHP
Bunun için sıkça halk günleri düzenleyecek
Halkı dinleyecek
Halka önerilerde bulunacak
Öneriler kabul görürse gerçekleştirilecek
Durum bu sevgili CHP
Buna yönelmeye çağırıyorum seni
Hem de hiç geç kalmadan
Sağlıcakla kalınız  
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..