Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Siyaset
 

CHP ne yapıyor

CHP ne yapıyor
 

Seni seviyorum, sevgili Atatürk!


Çok merak ediyorum gerçekten CHP ne yapıyor?

CHP iktidara öykünüyor mu öykünmüyor mu?

Görünüşe göre öykünmüyor!

Ya ne yapıyor CHP?

Bir kere AKP’nin dümen suyuna girmiş!

AKP’nin belirlediği gündemde bağırıp çağırıyor!

Sonra...

İç çatışmalar yaşıyor!

1. Dönemin eksilerini üzerine yıktırıyor.

Özellikle İnönü döneminin...

Aslında hiç gereği yokken o dönemin yanlışlarının altında kalıyor gibi...

Sarıgül olayını eline yüzüne bulaştırdılar!

Eski bir CHP’li olan Sarıgül’ün partiye intikali fevri serzenişlere sebep oluyor!

İstemeyenler var!

İstemeyenler yüksek sesle sesleniyorlar, bu yanlış!

İstemeyenler ne yapmak istiyorlar anlayamıyorum doğrusu!

İktidar için eski defterleri kapatıp yeni sayfalar açılması gerekirken...

Bu adamlar eski defterleri açıyorlar daha!

Bu görüntü partiye katılımı artırır mı azaltır mı?

Türk Halkının “uydum sürüye” yaklaşımının şaha kalktığı bugünlerde,

Partiye katılmak isteyenlerden korkmamak lazım!

Bu insanlar bir şey peşinde olsalar AKP’ye katılırlar!

Öyle değil mi?

Şurası çok önemlidir ki bugünlerde CHP’ye katılmayı düşünenler cesur yürekli insanlardır!

İmkânsıza kılıç sallayan insanlardır!

Kolay mı bu?

Her babayiğidin harcı mı bu?

İstemeyenler bugünün başarısızlarıdırlar!

Onların bir tek derdi olur; “parti küçük olsun bizim olsun!”

İnanın ki başka dertleri yoktur onların!

Ben diyorum ki; CHP iktidara tam anlamıyla öykünmeli!

Hem de imanına kadar!

Hem de Allah’ına kadar öykünmeli!

Ve bu arada oyunbozanlık edenlere ve istemezükçülere de fırsat vermemeli!

Tabii onların da kaçıp gitmesine sebep olmadan!

Çöpten adam toplamaya çalışırken yanı başımızdakileri kaçırmak olmaz tabii!

Burada açık yüreklilik ve “kazan, kazan” tekniği ile ilişkileri geliştirmek gerekir!

Asıl sıkıntı halkı CHP’ye çekmekte!

Bunu nasıl yapacak CHP?

Ben derim ki CHP çevrenin sevilen sayılan ve güvenilen insanlarına kapılarını sonuna kadar açmalı!

Bu tür insanlara gerek yönetimde gerek genel olarak partide değer vermeli CHP!

Sonra da halka gitmeli, halkla kaynaşmalı CHP!

Halkın dertlerini, sıkıntılarını, beklentilerini saptamalı ve onların arzuları doğrultusunda çözümler üretmeli!

Barışı çok önemsemeli ve barış yanlısı hem de “canı gönülden” barış yanlısı olduğunu göstermeli!

Bu bağlamda AKP ile hiçbir şekilde sürtüşmeye girmemeli!

Doğruları, halkın yararına olan kararları almakta geri durmamalı!

Son günlerdeki AKP ile girilen ve hukuksal nitelik taşıyan söz ve söylemlerden vazgeçmeli!

Çünkü bu laf yarışı AKP’ye yarıyor!

Şunu diyorum:

CHP şimdiye kadarki yaptıklarını bir listelemeli ve bunların üstünü kırmızı kalemle bir güzel çizmeli!

"Bundan sonra yapılmayacaklar listesidir" diye görünür her yere asmalı!

Başarı, yanlışını saptayıp doğrusunu yapana koşarak gelir!

Ve bir önemli husus da; ben bizzat gördüm, konuştum ki önde gelen dürüst CHP’lilerde bir yılgınlık var!

Bu yılgınlığın ortadan kaldırılması lazım!

Bilinmeli ki “Yılgın askerle savaş kazanılmaz!”

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..