Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
Siyaset
 

CHP ve CHP'li Cumhuriyet Türkleri

CHP ve CHP'li Cumhuriyet Türkleri
 

  • Şu CHP ve CHP’liler bir alem…
  •  
  • “CHP’li Cumhuriyet Türkleri” diye birileri varmış. Bilmiyordum, cahilliğimi bağışlayın. Her kimlerse, ikirciklenmişler ve ille de, anayasadan “Türk” adının çıkarılacağından dolayı endişe duyuyorlarmış. Duysunlar, kimsenin dediği bir şey yok. En azından ben bir şey demiyorum. Hakları olduğunu da söyleyebilirim. Lakin kim bu kendisine bir isim vermiş CHP’lileri takıyor, işte orasını bilemiyorum. Bu zihin dünyasının pek de öyle kayda değer bir geçmişe sahip olmadığı malumunuzdur. Bu güne kadar ille de “Türk” diye tutturdular da kim bu zihin dünyasına aferin deyip, arkasına takıldı?
  •  
  • Efendim CHP değişiyormuş… Bilmem valla, değişiyor mu değişiyor mu belli değil. Bu çevreler, yani efendim CHP’li Cumhuriyet Türkleri, “Tamam değişim olsun ama başkalaşma olmasın” buyurmuşlar. Bu cümleden ben bir şey anlamadım. Anlayandan ricam bana da anlatsın.
  •  
  • Yani dostlar demem o ki…
  •  
  • Ana muhalefette bu CHP varsa… Bu CHP’nin de ne dediğini, ne yapmak istediğini bilmeyen taban örgütlülüğü varsa, boş geçin CHP’nin iktidar olabilme ihtimalini. İktidar falan olacağı yok ama öyle bir ihtimal dahi söz konusu değil.
  •  
  • Az buçuk geriye dönüp biraz ne olmuş ne bitmiş bir baksalar… Dünya nereye yol alıyor azıcık izleseler…
  •  
  • Tabi CHP böyle bir vaziyetteyken, karşısındaki AKP kilo ile fındık kırsa, orman orman çam devirse ne yazar… Bu kafayla vatandaşı arkalarına mı takacaklarını sanıyorlar?
  • Hiç güleceğim yoktu…
  •  
  •  
  •  
  •   
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..