Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çift simkartlı telefonlar sağlığa zararlı mı?

Çift simkartlı telefonlar sağlığa zararlı mı?
 

Akıllı nüfus kağıdı isimli yazımı okuyanlar hatırlayacaktır. Bir konuyu bir olguyu kendi insanı üzerinde test etme alışkanlığı maalesefbütün kesimlerde var. Söyleyin Allah aşkına bu halk deneme tahtası mı. Zaman zaman insan sağlığına faydası olacak ilaçlarfareler üzerinde denendiğinde bile birçoğumuzun içi sızlarken, halkımızı denekyerine koyma alışkanlığı da ne oluyor?

Yazıda aynen şöyle deniyor: “Piyasa Gözetim ve Denetim Laboratuarındayapılan testlerle telefonlardaki teknik değerlerin kontrol edildiğini bildiren yetkililer, , “Baz istasyonları sağlık açısından tartışılıyor ama üzerinizde taşıdığınıztelefonları kafanıza dayıyorsunuz. Bunların standartlara uygun olmamasıdurumunda sağlık açısından önemli etkileri olur”

Teşekkür ederiz uyarı için. Ve soruyoruz?

Bu denetim ve uyarı adı geçen telefonların piyasadaki payı%15 lere çıkınca mı yapılır. İnsan sağlığını tehdit edebilecek bu gibi şeylersatış izni verilmeden denetlenemez mi acaba. Yetkilileri tekrar uyarmakistiyorum. Biz üçüncü dünya ülkesi değiliz…..

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..