Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Çılgın günler Türkiye: Bu başarı sizindir

Çılgın günler Türkiye: Bu başarı sizindir
 

Çılgın Günler Türkiye kitabının kapağı


Her ne olursa olsun öncelikle blogda beni yorumlarıyla, kitabımı alarak, moral vererek, destek vererek cesaretlendiren tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Evet blogdan bir kitap çıktı. Bu kitap tamamen bloğun ürünü olan bir kitap. Samimi olarak itiraf etmeliyim ki blog olmasa böyle bir kitap da olmayacaktı.
...
Çılgın Günler Türkiye piyasaya çıkalı henüz iki hafta oldu. Kitap bir çok kitabevinde ve internetteki satışlarda mizah kateforisinde "En Çok Satılan" kitaplar listesine girdi. Ben bu yazıyı yazarken Çılgın Günler Türkiye mizah kategorisinde D&R'da 750 kitap arasında 5. sırada. Kitapyurdu sitesinde yine yüzlerce mizah kitabı arasında 8. sırada. Yine bir çok kitabevinde kitabın satışlarının çok iyi gittiğine dair haberler alıyor ve mutlu oluyorum. Bunda bloğun ve buradaki arkadaşlarımın desteğinin payı büyük.
...
Ben bu kitap çıktıktan sonra bir gerçeğin farkına vardım. Çılgın Günler Türkiye bir misyon üstlendi aslında. Milliyet Blog'da yazan biri bir kitap çıkardı. Ve biliyorum ki burada kitap çıkarma hayali olan pek çok arkadaşım var. Bu arkadaşlarım belki yarın bazı yayınevlerinin kapısını çalacaklar. İşte burada artık yayınevlerine gösterilecek bir örnek var. Çılgın Günler Türkiye.

...

Bu kitap yayınevlerine bugün şunu gösteriyor. Milliyet Blog'da yazan insanların kitaplarını korkmadan yayınlayabilirsiniz.
...
Bu arada hemen belirteyim benim kitabımı hiçbir yayınevi kabul etmedi. Hemen her kapı yüzüme kapandı. Ben bu kitabı çok küçük bir yayınevinden kendi maddi imkanlarımı da zorlayarak çıkardım. Ben yayınevlerinin kapısını çaldığımda onlara blogdan verebilecek bir örneğim yoktu. Artık var. Sizin için var.
...
Sakın bu yazıyla kendi kitabımı övdüğümü falan zannetmeyin. Bu kitap başarılı olduysa gerçekten blog arkadaşlarımın desteğiyle başarılı oldu. Bu başarı blog yazarlarının başarısıdır. Bu kitap beni aştı. Bu kitabın başarısı kitap çıkaracak arkadaşlarım için yayınevlerine karşı bir koz olabilir. Bu beni heyecanlandırıyor.
...
Kitabevleri isimsiz yazarların kitaplarını vitrine koymuyorlar. Tenezzül edip Yeni Çıkanlar bölümüne bile almıyorlar. Bütün bu koşullara rağmen benim kitabımın satmasının nedeni elbette önemli ölçüde blogdaki dayanışma.
...
Bu arada 13 Aralık benim doğumgünüm. Önümüz bayram. Ve de yılbaşı. Çılgın Günler Türkiye 6 YTL fiyatla satılıyor. Dostlarına, arkadaşlarına mütevazi ve ucuz hediye vermek isteyenlere bu kitabı öneriyorum.
...
Bu arada beni kitabıma özel olarak yazdıkları bloglarla destekleyen sevgili Ahmet Çotul, Mehmet Eren, Mavi Ruh, Suzan, Ali Gülcü, Mamut ve Hoşsada'ya çok teşekkür ediyorum.
...
Ali Gülcü'nün dediği gibi kitap benden çıktı artık bu kitap hepimizin. Bu arada blogda mizah yazılarımı okuyanlar da bilirler yani kitabımı alanlara kahkaha garantisi veriyorum. Bu kahkaha garantisi de aslında benden değil yine blog yazarı arkadaşlarımdan. Yazımı geçmiş tarihlerde onlardan bana gelen bazı yorumlarla sonlandırıyorum. Sevgilerimle...

yine güldürdünüz beni yaa ama yeter artık bir yerlerim çatlalaycak :)))))

Tek kelimeyle 'Cooooooookkkkkk komik:)))))
Sevgiler

koptum ben,
ellerine sağlık (yani senin, dövenlerin değil). Uzun zamandır hiç böyle gülmemiştim. Teşekkürler...

Mizah yazilarinizi bir kitapta toplayin..
Ilk alicisi ben olacagim. Gulmekten karnima agrilar girdi. Lutfen bu firsati kacirmayin. Bir cok mizah yazarindan daha komik yazilariniz bence:)) Saygilar

:))))
Süper...Süper...Süper... Bugün tüm bloglarınızı okudum.. Çok yaşayın emi:))))) Çok güldürdünüz beniii:))) Sevgiler

(: yine süper yine süper :)
(: bekliyoruz devamını, sevgiler :)

SEVGİLİ SOLOHAN
Süpeerrrr olmuş harika devamını bekliyoruz

:))
Manyak mısın nesin sen yahu :))) Süper olmuş...

BUDUR !!!
Öğlenin bu saatinde kahkaha ile ilgi bir arada okudum yazınızı eşimede gönderdim.Kuvvetle muhtemel o da yıkılıyordur şimdi.Aaramıza hoş geldin solohan:) Kalemine sağlık.

.
Gülecek havamda değilken, beni kahkahalara boğdunuz... Çok teşekkürler =)))

Sevgili Solohan,
:)))) Deliler gibi güldüm. Çok ama çok teşekkürler. Harika bir yazıydı. Sevgiler...

Ha ha ha haaaaa...
Züüüpersin yaaaa....

Delisin sen :))))
Valla bugün o kadar kötü başladı ki gün.. Şimdi blogunu okudum... Süpersin sen ya gülme krizine girdim burada.. Ofista karizma filan kalmadı.. Karizma yerle bir:))) delisin sen deliii

:)Lisa
Ellerinize sağlık, gülmekten ölecektim de son anda çalan telefon imdadıma yetişti

Sizi bugün keşfettim:)
Bu keşiften dolayı da kendimle gurur duydum...Yazılarınız cidden çok hoş, sıcak ve ilgi çekici. Bundan sonra sizi takipteyim.Haberiniz olsun:) Sevgilerimle.

MİZAH BU OLSA GEREK
Göbeğim çatlayana kadar gülebileceğim bir hikayeyi öyle kurgulamışsınız ki gülmek yetmedi düşündüm de .. E salohan ne olacak şimdi senin bu kovuluşların...Ben de ne zaman üzülsem çay içmek isterim... Arkadaşın alemmiş, bir arkadaşım var o gibi alem tanışmaları lazım ....Esen kal

Turizmi bilmem de...
Yazılarınla beni gülerken patlatacaksın, gülmek alışkın olduğum bir olgu ;ama senin yazıların la fena atak yapıyorum...esen kal

Teşekkür Ederim:))))
Sabah sabah üstelik grip halimle beni çok güldürdünüz.Çok akıcı ve çok zekice espriler içeren bir yazı olmuş. Güne bu yazınızı okuyarak başladım, gülerek başladım, umarım herkes hergün güne gülerek başlar. Bir arkadaşımızın da Ben Alparslan diyerek başlayan yorumuda beni çok keyiflendirdi.Hepinizi kucaklıyorum. Hüsamettin :)))))

:)
Gülmekten öldüm derler ya aynen öyle.Şu an işteyim hastalardan fırsat buldukça okumaya çalışıyorum.Hastalar da niye güldüğümü şaşkınlıkla izledikleri için ben daha çok gülmeye başladım.Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.

:)))))
Yaw iğrenç geçen bir günün ardından kuzenin tavsiyesi ile yazılarınızı okuyorum.. Valla hiç bu kadar gülmemiştim.. Ne güsel bunlar:)) yeni bir okuyucunuz var efenimm:)))

Solohan...
Harikasın yaaa...sabah sabah güldürdün beni valla:))))ellerine saglık arkadaşım..selamlar sana..

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..