Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Cinsellik konusunda eski zamanlarda daha fazla serbestlik varmış

Devir ilerledikçe açılacağımıza kapanıyoruz. Bense tersini düşünmüştüm; dünya devir daim olacak, en başa dönülecek, önümüzde yaprak Âdem ile Havva olacaktık. Noldu anlayamadım. Ya da noluyor.

Mağara devrinde cinsellik serbestliği milenyum çağından daha ileriymiş. Eski insanlar bayağı bayağı özgürmüş. Hele de dinler gelmeden önce kadınları erkekleri pazarlardan parayla satın alıyorlarmış.

Şimdi muhtarın karısıyla sokak ortasında konuşamıyorsun; vuruyorlar.

Biz de seviniyoruz ki medeniyet geliyor, özgür oluruz, kadın erkek medenice birlikte yaşarız; adam karısını torbaya sokup götürüyor. Ahlak mı bozuldu? Hani bu nedenle mi tutuculuk? Eskiden adamlar karılardan özel harem kuruyordu be! Şimdi yapsan  gözünü oyarlar. Bir de sorsan eski zamanlarda insanlar daha namusluymuş. Padişaha cariye sunuyorlar, biz sokak ortasında muhtarın karısına günaydın diyemiyoruz.

Bence en büyük kıyamet alameti bu. Çünkü muhtarın karısına günaydın diyemeyen erkek doğru yüksek kaldırıma, orada da yoksa  kıza, kızana...

Tabii ki bu durumda yasakladıkça millet azıyor. E haliyle karısını cebinde gezdiren de karısına mezar kazıyor. Oysa serbest bıraksa hiçbir şey olmayacak. Kadının istediği insanlarla konuşmak. Yasaklayınca inadına gidiyor, özgürlük engellenemez.

Erkeklerin bu kadar akılsız olmalarını ben anlayamıyorum. Sen neysen karın da o.Sen geziyorsan o da gezecek. Bütün sorunlar, yıkılan yuvalar, ölümler, gözyaşı bu tutucu insanlar yüzünden. Ben hayatım boyu yüzlerce kadınla tanıştım, konuştum. Ama biriyle bile yatmadım. Herkesin evi var, eşi var. Bir kaç sapık yüzünden kendinize ve eşinize hayatı neden zindan ediyorsunuz? Toplumun canı cehenneme! Toplum kurallarının Allah belasını versin. Namus ve ahlak öğüdü vereni tekme tokat kovuyorum. Biraz akıllı olun ya!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..