Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

Cumhurbaşkanımız hükümete iyilik yapmıyor

Sevgili okuyucularım, sayın başbakanımız ve hükümetimiz Türk halkını tanımadan onun üzerinden bir toplum mühendisliği uygulaması ile yeni bir toplum yaratmaya çalıştı ve sonunda ülkenin bu gün gözlenen kaos ortamının yaratılmasına neden oldu. Artık  bundan sonra bazı şeyler hiç düzelmeyecek şekilde bozulmuş ve yerine aklı başında bir hükümet gelse bile etkileri yıllarca sürecek tahribatlara neden olmuştur. Şimdi bu iddaayı ileri sürdükten sonra bazı arkadaşlarımın aman sende  çok iddaalı bir laf ettin ne var bunda der gibi olduğunu hissediyorum. Bazı konulara açıklık getirerek dikkat çekmek istiyorum.

Öncelikle şu 4 + 4 + 4  Eğitim  sistemi ve bütün okullarda din derslerinin konulması pozitif bilimlerin önünü bir daha  onarılması imkansız  şekilde kesmiştir. Okullardaki fen bilimleri öğretmenleri artık bilimsel hiç bir şeyi çocuklara izah edememekteler. Örneğin dünyanın oluşumu. insanın var oluşu ve dahada önemlisi evrimi anlatmaya kalkan bir öğretmenin haline hiç düşmek istemem. Dinimizin esas amaçları doğrultusunda öğretilmediğinden hurafeler din gibi sunulduğunda ve Eğitim sistemi tamamen bir boşluğa sürüklenmiştir.

Çok önemli  gördüğüm kuvvetler ayrılığı ilkesi ayaklar altına alındı hiç bir yasa hükümet tarafından uygulanmadı halk hükümetin ayakları altında ezildi. Kimsenin gözünün yaşına bakılmadı sahte deliller üretilip askerler. yazarlar. siyasi parti liderleri içeri tıkıldı hem de bunlar kanun adamlarının ellerinde işlenen cinayet denebilecek olaylar. Bunların hepsinden daha da önemlisi mevcut hükümet bütün basın yayın kuruluşlarını ve o kuruluşların sahiplerini baskı altına aldı ve kendisine muhalif olan veya olabilecek kim varsa hepsini temizledi.

Sevgili okuyucularım bu anlatmaya çalıştığım olaylar hepimizin bildiği ve anlatmakla bitmez olaylardan bazıları. Ben esas sizlerin başka bir konuya dikkatinizi çekmek istiyorum. Bu da Sayın Ahmet Necdet SEZER in Cumhur başkanlığı döneminde Tayyıp Erdoğana fren görevi yapıyor olması idi. Şimdi Sayın Abdullah Gül Tayyıp  Erdoğanın getirdiği her yasayı onaylayarak adeta başbakana bence iyilik değil büyük bir kötülük  yapmaktadır. Sayın Cumhur başkanı eğer anayasaya aykırı yasaları onaylayarak sonra nasıl olsa anayasa mahkemesi iptal eder bende hükümetle ters düşmemiş olurum diye düşünüyorsa Hükümet iktidardan düştüğünde yüce divan aşamasında Başbakanımızın aklına ilk gelen Ahmet Necdet SEZER olacaktır. Ah kardeşim Ahmet bey olsaydı benim bu sucu işlememe izin vermezdi o zaman belki işime yaradı ama bak şimdi başıma bela oldu diyeceğini şimdiden görür gibi oluyorum. Unutmamak lazım ki dağ ne kadar yüksek olsa da bir gün ondan yol geçer.

 
Toplam blog
: 66
: 501
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

1953 yılında Trabzon' da doğdum. Ülkemizin çeşitli illerinde 27 yıl Öğretmenlik, okul müd.yardımc..