Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanın Esas Görevi

Ülkenin en üst yöneticisi
Ülkenin doğru yönetilmesinden başka
Hiçbir işle olduğundan fazla uğraşamaz

Bizim Cumhurbaşkanımız
İşini gücünü bıraktı var gücüyle
Gecesini gündüzüne katarak
Yerel seçimlerin peşinde koşuyor
Tamam yasal olarak hakkı ama
Onun dışında
Gerekli olanlarla da İlgilenmesi gerekir

Bu durum beni sıkıyor canlarım
Ülkenin gidişatı
İyi takip edilmediğinden kötüye gidiyor

Ekonomi kötüye yol alıyor
İşsizlik gittikçe artıyor
Enflasyon gerilemek değil ilerlemek iyidir diyor
Kapanan işyerleri sayısı artıyor
Bu iş yerlerinden ayrılan işsiz kalan insanlar
Trajediler içinde kavruluyorlar
Döviz kuru gerçek standardını bir türlü yakalayamıyor

ABD ve Trump oyunları
Komediye dönüştü en sonunda

İç gerginlik gittikçe geriliyor
Kopacak duruma geldi neredeyse

Sahtelik aldı başını gidiyor
Doğruluk soktu başını yastığın altına
Bana ne havasında
Daha da akla gelen ne varsa hepsi aynı havada

Evet canlarım durum düzgünce el atılmayı bekliyor
Tabii Cumhurbaşkanımız
Yerel Seçimlerden başını kaldırıp bakabilirse

Bu durum 31 Mart’a kadar böyle sürecek anlaşılan
31 Mart seçimleri bitecek
Ondan sonra Cumhurbaşkanımız işine dönecek
Tabii Tren kaçmamışsa
Ben o zamana kadar Tren kaçar diyorum
İnşallah yanılıyorumdur canlarım

Ben diyorum ki
Sayın Cumhurbaşkanım
Bu seçim işine bu denli düşme
Gel esas konulara dön
Örneğin ekonomiyi düzelttir

Bunun yolunu da söyleyeyim siz isterseniz
Çözüm yolu Cumhurbaşkanım
Keynesçi ekonomi kuramını uygulamaktır

Devlet çalışanları vasıtasıyla piyasaya para sürecek
Çalışanlar alışverişlerini yapacaklar
İşyerleri ürettiklerini satacaklar
Böylece üretim tüketim işlerliği gerçekleşecek

Şu anda piyasa durgun
Bu durgunluğu Keynesçi ekonomi giderir
Ne tekim 1930 lardaki İngiliz Ekonomisini
Durgunluktan kurtaran Keynes’tir

Bunun özü
Devlet piyasada para kıtlığı yaşatmayacak
Dolaysıyla
Alışveriş durgunluğu olmayacak
İşyerleri satış sıkıntısı yaşamayacak
Üretim çalışmalarını devam ettirecekler
Kapanma riski olmayacak
İşsizlik tehlikesi de olmayacak

Durum bu Sayın Cumhurbaşkanım

Ben ısrarla
Sizi asıl yapmanız gerekene yönelin diyorum
Seçim işlerini yetkililere bırakınız
Onlar yapılması gerekenleri yaparlar nasılsa

Siz esasa dönün halkı riskten koruyun
Halk o zaman zaten sizden başkasına oy vermez
Kazanan siz olursunuz

Saygılar sevgiler
Yüzünüz hep güleç işiniz de esas işiniz olsun
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..