Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '07

 
Kategori
Mizah
 

Cumhurbaşkanlığı' na ben de adayım

Cumhurbaşkanlığı' na ben de adayım
 

Cumhurbaşkanlığı ile ilgili tartışmalara son noktayı koyuyor ve adaylığımı açıklıyorum. Cumhurbaşkanlığı'na adayım. Türkiye'nin Cumhurbaşkanı olarak bana ihtiyacı var mı bilmiyorum ama benim Cumhurbaşkanlığı'na ihtiyacım var. En azından Çankaya Köşkü'ne ihtiyacım var, çünkü oturduğum son evden de atıldım. Yedi yıl kira vermeden Çankaya'da oturmak benim için bulunmaz nimet.

Vaatlerime gelince. Bir defa benim Cumhurbaşkanlığım süresince Türkiye özellikle uzay bilimleri alanında atağa kalkar. Çankaya Köşkü'nün bahçesine kurduracağım teleskoplarla uzayı 24 saat kesintisiz izlemeyi vaat ediyorum vatandaşlarıma. Ayrıca ben esprili adamım. Sık sık yapacağım hicivli açıklamalarla vatandaşların yüzünü güldürürüm. Anayasa bilgim zayıf olsa da özellikle gökyüzü ile ilgili doğa yasalarını iyi bilirim. Çankaya'da oturduğum sürece gökyüzünde ne olup bitiyor vatandaşlarım benden öğrenebilir.

Bizim Anayasa'mıza göre Cumhurbaşkanı sorumsuz. Ben de sorumsuzum. Beni tanıyan herkes, başta annem her zaman çok "sorumsuz" olduğumu söyler. Cumhurbaşkanlığı için benim kadar sorumsuz birini bulamazsınız.

Bu görev için başka özelliklerimde var. Mesela dış ilişkiler. Dış ilişkilerde benim kadar yetenekli bir Cumhurbaşkanı dünyada yoktur. Dış ilişkiler deyince dış ülkelerden değil gezegenlerden bahsediyorum. Çankaya'ya oturayım Türkiye'yi bir iki yıl içinde Stürn'le, Jüpiter'le diplomatik ilişkiye sokmazsam bir daha teleskopla uzaya bakmak nasip olmasın.

Hani her güzelin bir kusuru vardır derler ya. Tabii benim de bazı kusurlarım olacak. Özellikle Cumhurbaşkanlığı'nın bütçesi açısından. Ben dış gezilerimi dünya dışına yapacağım için benim bütçemin biraz fazla olması gerekiyor. Ama memleketimin de bir avantajı var. Gittiğim her hangi bir gezegenden dönemeyebilirim ve vatandaşların her an benden kurtulma umutları olur.

Vallahi iyi düşünülürse şu ana kadar ortalarda dolaşan isimler arasında Cumhurbaşkanlığı için en uygun isim benim. Ülkeyi uzaydan yöneteceğim için her partiye aynı mesafede olacağımdan emin olun.

Bir de benim mal beyanı konusunda da vatandaşlarda herhangi bir soru işareti bırakacak bir durumum yok. Çünkü hiçbir şeyim yok.

Bu yıl Çankaya'ya muhtemelen bir siyasetçi çıkacak. Biliyorsunuz siyasetçiler genelde "yalan" aleminde yaşarlar. Bendeniz ise "hayal" aleminde yaşıyorum. Yalan mı yoksa hayal mi? Artık seçim sizin...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..