Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

28 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Dalya 1 - Blog 101

Dalya 1 - Blog 101
 

Evet nihayet bende 100' ü geçtim ve dalya diyenler arasına katıldım...

Blogger olmaya karar vermeden evvel, "Milliyet okur yorum" müdavimlerindendim. Blog yazı yazmaya karar verene kadar geçen zaman zarfında, okur yorum' a 5000 yorum yazmıştım. Doğrusu yazdığım günler, yorumları en çok ziyaret edilen ilk beşin içerisinde olurdum. Fakat gözüm hep blog yazarlığındaydı ve tabii ki çok daha zordu! Sanırım bu yüzden, o aynı göz blogger olmayı tabiri caizse yemiyordu!

Lakin, sonunda paldır küldür girdik işte bu aleme ve şimdi baktık ki 100 bile olmuş. Çeşitli konularda yazdım, kimi fevkalade ziyaret aldı, kimisi de pek cazip gelmedi ki fazla okunmadı... Şimdi burada, sayfamı ziyaret eden, bloglarımı okuyan, yorum ve mesajlarıyla destek olan, yorum yazmaya belki vakit bulamayan ama okuyan, tanıdığım, tanımadığım herkese sonsuz teşekkürler ediyorum. Yazılarımı devamlı takip ederek yorumlarını da esirgemeyen (isim vermeyeyim, onlar zaten kendilerini biliyorlar), her daim destek olan sevgili dostlarıma, kardeşlerime, ağabeylerime ve ablalarıma ayrıca şükranlarımı sunuyorum, eksik olmasınlar.

Burada, haddim olmasada, keşke dediğim bir mevzuyu, belki bir öneri gibi belirtmek istiyorum... Kimbilir, belki de sayın editörler dikkate alıp gerçekleştirirler... mi acabaa?

Her blogger' in kendi ana sayfasında olan, "en çok okunan" geliştirilip "top 10" şeklinde olamaz mı acaba diyorum... Böylece herkes en beğenilen ilk 10 yazısını, ziyaret değerleriyle görmüş olurdu.

Son olarak, merak ettiğim bir konuyu yazmadan edemeyeceğim... Hatalıysam lütfen beni arayın :-))

Dikkat ediyorum, gece saat 12' den sonra, sadece belli kişilerin blogları yayına alınıyor... Oysa ben de onlarca blog' u gece 12 ' den sonra yayına aldım, lakin hepsi sabahı bekleyip, saat 9 ila 11 arası yayınlandı... Şimdi benim merak ettiğim, bu olay belli bir kriteremi bağlı? Mesela denebilir ki, en az 100 blog yazanlar o kategoriye girerler. Belki 100 değil de başka bir rakamdır ya da daha farklı bir kriter... Fakat nedir o, işte ben o kriteri çok merak ediyorum. Bir kriter olmaması ve bloggerlerin sınıflandırılması ihtimalini düşünmek bile istemiyorum. Yanlış anlaşılmasın, kişilere saygısızlık olarak alınmasın lütfen. Müthiş bir yazar olmadığımın bilincindeyim ve o yönde bir iddiamda yok zaten. Fakat hepimiz blogları okunması için yazmıyormuyuz? Acaba diyorum bende dalya dedikten sonra o kategoriye girebilmişmiyimdir... Yoksa yine yazılarım, sabaha kadar bekletilip de yayına alınarak, arka sayfalara düşmeye mi mahkum olacak?


Milliyet blog çalışanlarına, editörden yazara tüm emeği geçenlere teşekkürler ediyor, saygılarımı sunuyorum.

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..