Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Kayıp blogumun akibeti

Kayıp blogumun akibeti
 

Dün sabah ana sayfama baktığımda 101 adet olan bloglarım yerinde duruyordu. Akşam saatlerinde, varsa yorumları cevaplandırmak ve yeni bir blog yazmak için ana sayfama girdiğimde ise blog sayım 100 e düşmüş, ortalama okunma sayısı da aynı şekilde azalmıştı.

Bu durumda ortalama okunma sayısının üstünde hit alan bir blogum ortada yoktu. Ama ben yayındaki hiçbir blogumu silmemiştim. Giriş şifremi benden başka kimse bilmediğinden başkasının da silme olanağı yoktu.

Acaba hangi blogum yoktu? Teker teker yazdığım blogları inceledim. İki kere taramama rağmen gözüme bir eksik takılmamıştı. İlk 63 blog yazımı bilgisayarıma save etmiştim. Sonrakileri herhalde üşendiğim için henüz save edememiştim. Son 50 blogum yerinde duruyordu. Onu da 50. blog başlıklı yazım dolayısıyla fark ettim. O zaman 50 den evvelki bloglarımda bir eksiklik vardı. Yazdığım konulara baktığımda ise 2 adet çocuk psikolojisi yazım olmasına rağmen listede 1 tane görünüyordu. O bölüme girdiğimde ise 16.02.07 tarihinde yazmış olduğum “Çocukları mutlu etmek” adlı yazım kaybolmuştu. Save ettiğim dosyama baktığımda 549 hit sayısıyla birlikte dosyamda yazım duruyordu. Fakat MB. de kaybolmuştu.

Hemen aşağıdaki kayıp ilanını hazırladım.

“Milliyet bloga 16.02.07 tarihinde saat 19.01 de yazdığım dokuzuncu blog olan Çocuk psikolojisi konusundaki “Çocukları mutlu etmek” adlı yazım bugün kaybolmuştur. Bütün aramalarıma rağmen hiçbir blog kategorisinde bulamadığım blog yazımı bulanların tarafıma göndermelerini rica ederim.”

Yazımı taslağa aldım. Tam gönderecekken “sildim” dosyasına bir kere daha baktım. Yazım eski tarihli olarak 685 hit sayısıyla orada duruyordu. Ama ben o yazıyı başta da söylediğim gibi silmemiştim. Yazımın içini açtığımda ise yazı boştu. Yani birisi benim yazımı sildim dosyasına attığı gibi içini de boşaltmıştı. Hani Allah kimseye göstermesin ailenin kızını kaçırırlar da bir ormanda tecavüz edilmiş vaziyette bulunur kız. Onun gibi bir duygu.

O yazımı bilgisayarıma kaydettiğim dosyamdan bularak, içini tekrar doldurup, 16.02.07 tarihiyle tekrar yayına verdim. Bir müddet sonra eski tarihli olarak yazım tekrar yayındaydı.

Ben bu işten bir şey anlamadım.

Anlayan var mı acaba?

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..