Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Dans

Bazen ''acaba başka bir ülkede veya başka bir dünyadamı yetiştim'' diye merak ediyorum. Bir yarışmada yarışmacı bayanın yaptığı saygısızlıkları bu ülkenin önde gelen gazetelerinde iyi bir köşeye sahip olan köşe yazarı; ''kendine özgüveni harikaydı, muhteşemdi'' gibi sözcüklerle tanımlıyor. Tekrar tekrar okuyorum. Yanlış anlamamışım. Bu nasıl bir çelişkidir?

Saygısızlık, seviyesizlik, ucuz populizm, nanik yapmalar ne zamandan beri kendine özgüven oldu? O halde yıllardır saygılı, seviyeli, hakaret etmeden konuşan ve tartışabilen, bu çerçevede yetişen bizler özgüveni eksik, ayakta duramayan insanlar mıyız? Ben kendi adıma değerlerin karıştırılmasından, insanların ucuz populizm ardında koşmasından, bunun için vıcık vıcık olunmasından, şair, yazar, kalburüstü aydın insanların bu yanlış örnekleri alkışlamasından bıktım artık.

Bu ülke sadece bize ait değil. Milyonlarca yetişen yerimizi bırakacağımız çoçuklar var arkamızda. Onları böyle yanlış bilgilendirmeye, eksik değerlerle yetiştirmeye hiçkimsenin hakkı yok. Lütfen biraz durup neler yaptığımıza bir bakalım.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..