Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Değişen bir şey yok

Değişen bir şey yok
 

Oysa değişen bir şey yok hayatımızda.. Yeni bir sayfa açtık deriz ya hayatımıza.. Gelen yeni yılda.. Sayfa falan da yok ortada aslında.. Yaşam böyle dümdüz gidiyor.. Kendimizi kandırmayalım boşu boşuna..

Her şey yerli yerinde duruyor.. başladıgımız yere döndük.. bir heyecan dalgasıdır geldi geçti işte.. bayram.. yılbaşı kandırmacası.. özlemlerimiz depreşti.. eskiyi yaşamak istedik hep sözlerimizle.. yaşatmak istedik bir anlamda.. az gittik.. uz gittik.. dere tepe düz gittik.. bir de bakmışız ki oldugumuz yerdeyiz.. sayıyoruz bir-iki-üç...

Yeni bir sayfa açmak için bahanelere gerek yok oysa, bir şeylere sımsıkı sarılmak için.. mutlu olmak için bahanelere hiç gerek yok.. her şey sende.. bende biter.. beyinlerimizde kurdugumuz olumlu ya da olumsuz düşüncelerde saklıdır her şey..

O kadar kolay ki mutlu olmak bir anda.. sahte mutluluklar yaratmak kendimize o kadar kolay ki.. yüzümüzü kaplayan bir maske ile gezmek gibi bir şey sahte mutluluklar elde etmek..

Ve o kadar kolay ki.. bir anda ruhsuzlaşıvermek.. etraftan soyutlanmak.. dört duvar arasına sıgınıvermek.. herşeyin ''Koca bir yalan''oldugunu savunuvermek.. dünyayı kendimize zindan etmek..

Oysa;

Avuçlarımızda gizlidir her şey.. hayattan ne aldıgım hiç önemli degil bana göre.. hayat kadar acımasız degilim.. hayata ayak uyduramam.. hayatla yarışamam.. ben sadece hayatla ''barışık''olmaya çalışıyorum.. Ne aldıgımı biliyorsam.. susuyorum.. kulaklarımı tıkıyorum.. duyduklarım beni üzüyorsa.. görmemeye çalışıyorum.. gördüklerimden hoşnut degilsem.. aglamıyorum eskisi kadar.. agladıysam da.. gözyaşlarımı çabucak siliyorum hayata inat.. kendimi kaptırmıyorum...

''Artık büyüdüm''diyordum her geçen yıl.. bakıyorum.. yine aynıyım.. hassas.. kırılgan.. alıngan.. ama artık; ''büyümeliyim'' diyorum.. öyle büyük iddialarım yok yok hayata karşı.. ben.. kendi halinde...

Sessiz.. uslu bir kuş'um..

İsyanlarım yok.. bagırmalarım yok kimselere..

Sadece çok uzaklara gitsem diyorum..

kimselerin olmadıgı bir yerlere.. kavgaların, gürültülerin olmadıgı.. kanların dökülmediği... fesatlıklardan uzak..

Sevdicegimle başbaşa..

Başka bir şey istemem.. yalnız ikimiz..

Belki bu da bir isyan.. ne dersiniz?

Sevgi'yle

Resim:http://blogcu.com/Masal

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..