Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Değişmeyen yanımız

Değişmeyen yanımız
 

Sürekli değişen tek şeydir belki de duygularımız...

Anlık yaşar insanoğlu hırsını, öfkesini, mutluluğunu, sevgisini, aşkını...

Çok mu çabuk tüketiyoruz; Yoksa 5 dakika içinde kendilerini imha etmek onların bir özelliği mi?

Şu anda öyle mutluyum ki dersiniz an gelir...

Sonra bir başka an gelir ki o kadar mutsuzsunuz...

Bir an aşıksınız sonra başka bir an yabancı...

Kendime bile güvenmiyorum duygularım konusunda, şu kesindir şu doğrudur demiyorum, diyemiyorum. Sebebi de sürekli değişmeleri. Onları ben bile anlamıyorum.

Peki değişmeyen yanım neresi benim?

Fiziksel olan her özelliğim istersek eğer dönüşür başka şekillere... Ruh halimi de duygularım yönetiyor ne de olsa... O zaman değişmeyen tek şey değiştirdiklerim...

Özüne dönmek vardır ya bir de ... Değişimlerin sonucunda gelinen o en son nokta. Kendini yeniden keşfetmek de diyebiliriz adına.

İşte yeniden tanışıyorum kendimle. Ben değişiyorum geçen zamanla birlikte.Ve sonra yeniden dönüyorum kendime...

Peki siz?

Sizin değişmeyen yönünüz neresi?

 
Toplam blog
: 12
: 808
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

2007 yılında Ankara Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı'ndan mezun oldum. Kendimi bildim bileli okuyoru..