Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '13

 
Kategori
Öykü
 

Dehlizden mektuplar- 7 (Tanışma)

Dehlizden mektuplar- 7 (Tanışma)
 

yazmak bir anlıkta olsa nefes almak bu dehlizde


Selamlar sevgili okuyucularım bilmiyorum bu altıncı mı yedinci mi mektubum size ama unuttuğum bir şey var sizde hiç hatırlatmıyorsunuz...

Size kendimi takdim etmeyi unuttum siz değerli okurlarımı tanımayı unuttum sizsiz olur mu bu hayat bu karanlıkta sizin sözleriniz beni yeniden yeniden yazmaya teşvik eden. sizin sözleriniz bu yalnızlıkta bana eşlik eden siz değerli okurlarım olmadan he yazmışsın he yazmamışsın ne fark eder. yazıp çöpe atmak gibi bir şey siz okuyucularım olmadan yazmak...

Öyleyse başlayalım tanışmaya;

Ben Lort Jess güzeller güzeli "S" ülkesinin doğruluğu dürüstlüğü yol edinmiş hayallerine giden yolda taviz vermeyen adaleti ve ahlakı bütünüyle benimsemiş halkı askerleri tarafından sevilen bir lort. çok mu övdüm kendimi eğer öyleyse affedin beni kusuruma bakmayın sevmem ben övmeyi kibiri ben yalnızca beni iyi tanımanızı isterim. O lort olduğum zamanlar emrimdeki askerler köylerimdeki halklar hepsi yok şimdi hepsi öksüz ben kraliçemi azda olsa bir parçada olsa önemsiz bir sebepten üzdüm diye kendimi bu dehlize hapsettim çünkü adalet benim kanım damarlarımda dolaşan ve ben bu yaptığımın cezasını çekmeliydim. O ki tüm dünyadan üstün o ki cennetten bir parça saf temiz berrak bir kraliçe ve ben aciz kul üzdüm onu kırdım bir saniyede olsa kalbini çekmeliyim şimdi cezamı bu güzel baharda bu kötü dehlizde.

İşte benim hayatım bu bana bahşedilen o onca nimetten emrimdeki beni seven yüzlerce insandan uzakta derin soğuk bir dehlizde ayağı bileklerine kadar suda sırtında eski bir paltoyla titreye titreye bu satırları yazan ben “lort jess”. Acımayın bana üzülmeyin de ben kendi suçumun cezasını çekiyorum mademki ülkem adil mademki kalbim adil o zaman bu adalet bana da işlemeliydi aksini düşünemezdim bile.

Sayın okuyucularım;

Şimdi sizden ricam bu satırların bu iyi kalpli lort’ un sizde birazcık da olsa bir hatırı oluştuysa sizde bana kendinizi tanıtın. İster satırlarca istek tek bir cümleyle isterseniz de tek bir kelimeyle bunu bu karanlık dehlizdeki bu acınası eski lort’ a çok görmeyin buradan ulaşabildiğim tek insanlar sizlersiniz. Burada insana hasret çaresiz bir biçimde kendi yalnızlığımla savaşıyorum bedbahtlığıma yana yana dışardaki baharı neşeyi sevgiyi bile bile oturmuş burada bir lort’ a yakışmayacak bir biçimde ağlıyorum. Bana kendinizi tanıtın hiç değilse adınızı yazın biliyim hala ulaşabildiğim insanlar olduğunu ve yazıyım yine yeni ve yeniden…

Saygılarımla

“S” Lort’ u Jess

Not: altıncı mektubumu size göndermek için daha erken sanırım kendimle çatışmalarım sürüyor daha…

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..