Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Demir alma vakti...

Demir alma vakti...
 

Bilmiyorum...
Hayat sana yetişemiyorum...
Yaşım genç ama ruhum yaşlı...
Neden hayallerimi yaşamama izin vermiyorsun?
Neden benim dışımdaki herkes ve herşey benden daha önemli?
Neden hepiniz benim hayatımda birşeyler söyleme hakkını kendinizde görüyorsunuz?
Ben gemimi kendin kontrol etmek istiyorum. Ama rahat bırakmıyorsun tayfa sen beni. İleri diyorum! Sağa sola kırma dümeni! Sanamı sordum, dediğimi yap, YETER ARTIK!
Canım çok sıkkın be dostum. Aklıma ne gelirse yazmak istiyorum. Bağırmak istiyorum. Hayatımın ellerimin arasında kayıp gitmesine seyirci olmak istemiyorum. İnsanların ağızlarını beni eleştirmek için açmalarını istemiyorum. Hayallerimi kaldığım yerden yapmak istiyorum.
Sıkıldım sizden! Evet size söylüyorum! Duydunuz dimi beni! Gidin artık, size ihtiyacım yok!
Beni yaşlandırdınız, kendimden nefret ettirdiniz, istemiyorum artık sizi!
Demir alıyorum ve kaldığım yerden devam ediyorum yolculuğuma. İnmek isteyen çabuk olsun, fazla vaktim yok!
Gidiyorum artık ben...
Gidiyorum...
Elveda size :)

 
Toplam blog
: 7
: 592
Kayıt tarihi
: 31.05.08
 
 

Hayata iz bırakarak gitmek isteyen biriyim. Bir kitabım, bir şiirim olsun istiyorum. Olur mu bir gü..