Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Deniz Başkan'dan yanıtını beklediğimiz sorular...

Deniz Başkan'dan yanıtını beklediğimiz sorular...
 

 

Didim Belediyemizin WEB sitesinden Belediye başkanımızdan canlı olarak, e-posta yoluyla gönderdiğimiz sorularımıza yanıt alabilmek için saat 24 Kasım 20: 00’de bilgisayarlarımızın başına geçtik… Sanırım teknik bir arıza oldu ve kısa süre sonra yayın kesildi…

Bu girişimi niyet olarak çok önemli buluyorum… Teknik arızalar nasıl olsa düzeltilir...  Halkla bütünleşmek adına bu sistemin devam etmesini umuyorum… Ben de sorularımı hazırlayıp, e-posta ile gönderdim… Teknik arıza nedeniyle olsa gerek sorularıma yanıt alamadım…

Didim’imizi yakından ilgilendiren ve yaşanılası bir Didim için belirlediğim birkaç soru şöyleydi:  

*Ankara Üniversitesi’nin ilçemizde bulunan 34 dönümlük arazisine Didim Uluslararası Gençlik merkezi kuracak olması ilçemiz adına çok sevindirici bir durum... Belediyemizin de bu konuda proje alışverişinde bulunduğunu ve Ankara Üniversitesi ile görüşmelerin devam ettiğini biliyoruz... Bu çok güzel haberin yanında ilçemize Devlet veya özel bir üniversite kurulması için girişimler var mı?

**Çağdaş kentlerin olmazsa olmazlarından birisi de bisiklet yolları ve olanaklı ise uzun mesafeli bisiklet sürüş parkurlarıdır... Didim’in arazi yapısı bisiklet yollarının yapılmasına çok uygundur. Ayrıca sahil bandı boyunca uzun mesafeli bisiklet sürüş parkurları da yapılabilir... Hatta sahil bandında yapılacak uzun mesafeli Bisiklet sürüş parkurları  turizm açısından da çok önemli hale getirilebilir...

Sayın başkanım böyle bir projeniz var mı? Eğer yoksa, proje kapsamına almayı düşünüyor musunuz?

***Didim Altınkum’dan Yoran’a veya tam bunun tersi olarak Yoran’dan Altınkum’a doğru Atatürk Bulvarından yürüyüş yapan Didimlilerin bu yürüyüş sırasında tuvalet ihtiyacını karşılayacağı hiçbir yer yoktur... Hele bu yürüyüş sırasında da bir şeyler içmişseniz vay halinize... Belediyemiz bu güzergâha umumi bir tuvalet yapmayı düşünüyor mu? Kent meydanın da böyle bir tuvalet projesi var mı?

Bu soruma ek olarak: Turizm sezonunun uzamasını ve tüm yıla dağılmasını isterken; Altınkum sahilindeki tuvaletlerin kapılarına kilit vurulması bir tezat olmuyor mu? Vatandaşlar veya turistler Altınkum’da da tuvalet sıkıntısı çekmektedirler...

****Deniz Başkanımıza son sorum da şöyle: Tüm Dünya’da boğa güreşleri dâhil hayvan güreş ve dövüşleri  yasaklanırken, bir turizm kenti olmaya çalışan Didim’de 14 Aralık 2014 tarihinde yapılması için Kaymakamlıktan onay alınan Deve Güreşlerine” destek verecek misiniz?

Yanıtınız için şimdiden teşekkür ederim...

Yaşanılası Çağdaş kimlikli ve çevreci bir Didim için hepimize düşen sorumluluklar vardır…

Dünya’da yasaklanan  çevreci ve hayvan sever örgütler tarafından çok tepki alan hayvan güreş ve dövüşlerinin çağdaş anlayışlarda yeri yoktur…Didim'e Deve güreşi dayatmasını da bu yönüyle olumlu bulmuyorum…Hayvanlara eziyet ve işkence veren gelenek göreneklerimizi kültürümüzden temizlemeliyiz...

Görüşmek üzere…

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..