Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Deniz Kuvvetleri Komutanı Ataç'tan Mersin Valisi Aksoy'a ziyaret...

Deniz Kuvvetleri Komutanı Ataç'tan Mersin Valisi Aksoy'a ziyaret...
 

Oramiral Ataç,Vali Aksoy'u makamında ziyaret etti.


Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Metin Ataç, Güney Deniz Saha Komutanı Koramiral Erdal Bucak ve Akdeniz Bölge ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Soner Polat eşliğinde Mersin Valisi Hüseyin Aksoy’u makamında ziyaret etti.

Vali Aksoy, “Deniz Kuvvetleri Komutanı, Mersin’de komutanlığa bağlı birimlerde inceleme yapmak üzere ilimize gelmiştir. Mersin Valiliği’ni de ziyaret ettikleri için kendilerine çok teşekkür ediyorum” dedi

Komutanımıza Mersin olarak bir başka teşekkürümüz daha var diyen Vali Aksoy, “Mersin’de Denizcilik Müzesi kurulmasıyla ilgili olarak Deniz Kuvvetleri Komutanımızın talimatıyla başlatılmış ve ihale aşamasına kadar gelmiş bir projemiz var. Bir önceki ziyaretlerinde Mersin’in denizle, denizcilikle olan ilişkisinden söz etmiş ve burada bir Denizcilik Müzesi’nin olmayışının bir eksiklik olduğunu belirtmiştir. Mersin’de Denizcilik Müzesi’nin kurulması hazırlıklarına başlanmıştır. Bunu başlatan, karar veren değerli Komutanımıza ben denizciler ve Mersinliler adına çok teşekkür ediyorum” dedi.

Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Metin Ataç ise, müzenin Mersin’e çok yakışacağını belirterek şöyle dedi: “ Mersin denizcilerin hayatında çok önemli yer tutan bir ilimiz. Kıbrıs harekatı sırasında hep buradaydık. Her köşesinde ayrı bir hatıramız var. Ben yıllar sonra Deniz Kuvvetleri Komutanı olarak buraya gelmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyorum”

Mersin’in hakiki bir denizcilik İli olduğunu kaydeden Oramiral Ataç, “En fazla deniz işçisi çıkaran ilimiz Mersin. Bu bakımdan ben Deniz Kuvvetleri Komutanı olarak iftihar ediyorum. Bu beni çok gururlandırdı” diye konuştu.

Türkiye Cumhuriyeti’nin denizci bir ülke olmak zorunda olduğunu da vurgulayan Oramiral Ataç, “Bunun bilincinde olmamız lazım. Menfaatlerimiz, geleceğimiz gençlerde. Ama çocuk yaşta bu ilgiyi uyandırabilirsek geleceğimizi daha çok emniyete almış oluruz. Bu bakımdan bu işin ilk adımı deniz işçiliğidir. Denizcilik sevgiyle başlar. Sevgi olmadan yapılması çok zor. Bu sevgiyi siz bu İl içerisinde uyandırıyorsunuz, tebrik ederim.” dedi.

Ziyarette, Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Metin Ataç tarafından Vali Aksoy’a plaket takdim edildi.
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..