Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Derli Toplu Toplum Olalım

Ben

Dikkatlice toplumumuza bakıyorum

Gözüme batan görüntü çok bozuk

Derli toplu bir toplum göremiyorum

Her şeyimiz

Gelişigüzellik içeriyor

100 yıllık Cumhuriyet böyle olmamalı

100 yıllık Cumhuriyette

Taşlar yerine oturmuş olmalı

Her şeyimiz

Derli toplu olmalı

Gelişi güzellik asla olmamalı

En başta

En başta ilişkilerimiz düzgün olmalı

Saygı çok ileri olmalı

Sıra bilinci gelişmiş olacak toplumda

Önce

Başlanılan iş bitirilecek

Sonra

Olanaklar gözden geçirilecek

Yeni işe başlanacak

Bugün olduğu gibi

Bir işe başlanıp o iş bitmeden

Başka işe girişilmeyecek

Yeni girişilen iş eldeki işi berbat etmeyecek

İnsanlarımız

Öncelikle işi bilen olacaklar

Sonra bu işi yapabilecek olan olacaklar

Sonra

O işe girişerek o işten geçimini sağlayacaklar

Bunlara ilaveten de

İnsanlarımızda yakın olma ilişkisi gelişkin olacak

Ki

Diğer insanlar da hesapta olacak

Onların mutluluğunu da düşünecek insanlarımız

İnsanlarımız yaşamları boyunca

Aklı

Ahlakı

Adaleti

Adabı

Aşkı işlerinde hep kullanır olacaklar

Bu

Sorgulayıcılıktır

Başarılı iş yaşamı yaşamaktır

Daima daha ileri gitmektir

Barışı yaşamaktır

Dayanışma yaşamaktır

Ve canlarım

Gelişip büyüyüp mutluluk duymaktır

Ekonomik yüceliğe ermektir

Toplumsal yaşam neye gereksinim duyuyorsa

Onu ülkede hazır tutmaktır

Yani canlarım yani yani

Güçlü toplum olup güçlü devlete sahip olmaktır

Bu saydıklarım toplumsal nitelik üstünlüğüdür

Bilinsin ki ancak

Nitelik üstünlüğüne erişmiş toplumlar

Gelişmiş toplum olabilirler

Olabilir değil mutlaka olurlar

Bu durum da o toplumu mutlu toplum yapar

Toplumsal mutluluktur en büyük güç canlarım

Mutlu toplumlar

Asla ve asla mutluluklarını kaybetmek istemezler

Ve ona sıkı sıkıya sarılır sahip çıkarlar

Sorarım size

Bugünkü toplum yapımız buna uygun mu ha

Değil dediğinizi duyuyorum

Bir şeyi burada belirteyim

Toplumsal diriliş

Yönetim erkinin bu işe sıcak bakmasıyla yaşanır

Yönetim erki bunu bilecek

Bilen yapabilen olabilen sahip olabilen

Ve yakın olma ilişkisi güçlü insanları

Göreve getirecek onlarla birlikte doğruya yol alacak

Ben bunu söylüyor ve istiyorum

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..