Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Ders Kaydımı Yaptım

Ders Kaydımı Yaptım
 

Salih ARIKAN


Açık Öğretim Fakültesi Sosyoloji bölümü ders kaydımı yaptım.

Başladığımda derslerim sadece pdf olarak vardı. Uzun yazışmalardan sonra artık derslerim sesli olarak ta var. Başka arkadaşlarında girişimlerde bulunduğunu öğrendim.

İlahiyat yâ da farklı fakültelerde okuyan arkadaşlar derslerinin açık öğretim tarafından sesli olarak okunmasını isteyebilir. Yavuz Kocaömer'in yazılarını okurken; YÖK engelli biriminin üniversitelerdeki başarılı engelli birimlerine ödül verdiğini anlatıyordu.

Bence YÖK engelli birimine de derslerinizin seslendirilmesini isteyin. İnşallah üniversiteli öğrencilerden gönüllüler de çıkar biz de yönlendiririz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..