Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '13

 
Kategori
Siyaset
 

Devlet Bahçeli'nin paradoksu

Devlet Bahçeli'nin paradoksu
 

Öfkeni değil sevgili Bahçeli aklını kullan:)


Önce Bahçelinin genelgesini okuyalım:

 MHP Genel başkanı Devlet Bahçeli,

Mahalli idareler seçimlerine katılacak il, ilçe ve belde yöneticileri ile ilgili;

Teşkilatlar için genelge yayınladı:

MHP’nin seçimlerde değişik parti ya da partilerle ittifak yapacağıyla ilgili, zihinleri bulandırıcı akılları karıştırıcı maksatlı yalan haberler sıklıkla servis edilmektedir.

MHP her seçim çevresinde kendi adaylarıyla mücadele verecek.

Ve kimseyle herhangi bir ittifak içinde olmayacaktır.

Daha parlak bir gelecek için MHP zorunluluktur.” Şeklinde...

(16.08.2013 tarihli Vatan Gazetesi)

...

Gerçekten MHP bu haliyle daha parlak geleceğe hizmet eder mi?

Eder mi ya?

Sorum doğrudan Sayın bahçeliye, nereden çıkarıyorsunuz Sayın Bahçeli bu öngörüyü?

Anlayamıyorum gerçekten, bu bir paradoks sadece!

MHP’nin zorunluluk olması meselesi nedir, nasıldır?

Adama sorarlar “yahu senin etin ne budun ne” diye...

MHP ideolojik bir partidir, ideolojik partiler halkın tamamına yansıyamazlar.

Bu bağlamda MHP halka kendini tam olarak anlatmayı başaramamış bir partidir.

Ortada bir zorunluluk varsa o da MHP’nin kendini açık saçık şekilde halka anlatma zorunluluğudur.

Uzun yıllar ülkücülük yapmış biri olarak, ben bugün için ulusumun geleceğini karanlık görüyorum.

Ve aklıselimin galip gelerek insanlarımızın çoğunluğunun da bunu algılamasını istiyorum.

Ve birleşme ve dayanışma ruhu yaratılsın diyorum.

MHP’nin ideolojisi “devlet-i ebed müddettir”!

Bu dünya durdukça Türk yurdunda Türk devletinin bağımsız olması ve Türk ulusunun mutlu ve müreffeh olarak yaşamasıdır.

Bunun için tek koşul “iç barıştır”!

İşte bu noktada MHP’ye büyük görev düşüyor!

Sen ben ayrımına düşmeden birlik çağrısında bulunacak MHP!

Bunun için de ittifak yapacak!

Ve ittifak yap diyenlere kızmayıp yukarıda söylediği gibi hakaretler yağdırmayacak!

Biz MHP’ye git CHP’ye katıl demiyoruz ki!

Kim nerede güçlüyse orada o parti desteklensin diyoruz!

MHP’nin kapısına kilit vurmasını istemiyoruz!

İttifak yapmayan bir MHP, emperyalizmin ülkeyi yönlendirmesine güç verir, bu bilinsin diyoruz!

AKP müttefiki Gülen hareketinin bile huylandığı bir gidişattan MHP neden rahatsız olmuyor anlayamıyorum!

Ben Sayın Bahçeliye Bernard Shaw’ın “Akıllı insan aklını kullanır, daha akıllı insan başkalarının da aklını kullanır” sözünü hatırlatıyorum!

Ondan “akıllı olup aklını kullanmasını daha akıllı olup başkalarının da aklını kullanarak” bu ülkeyi kötü sonuçlardan korumaya yardımcı olmasını bekliyorum.

Ve son söz olarak: “Birlikten güç doğar Sayın Bahçeli, birlik çağrısını siz yapın” diyorum...

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..