Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dindar polis kadere karşı gelmemek için ölüm ve cinayetlere müdahale etmiyormuş

Dindar polis kadere karşı gelmemek için ölüm ve cinayetlere müdahale etmiyormuş
 

Bunda dinimizden gelen kaderci anlayışın da etkisi olabilir. Yani meydana gelen olaylar Allah’ın işi. Olacağa çare olmaz. Biz mağdurlara gerekli yardım ve desteği vermek durumundayız anlayışı. Devlet kişilerin tek tek güvenliğini ve de ekonomik durumlar nedeniyle cinnet ve intiharları gibi konuları boş vermiş. Sanki kişilere yönelik bütün suçlar ve mağduriyet yaratan ekonomik/sosyal olaylar organizeymiş gibi polis tümüyle şebekelerin peşine düşmüş.

Yandaş medyadan naklen polis baskınları verilirken bu ülkenin arka sokaklarında ne facialar yaşanıyor biliyor musunuz? Size aptalca gelebilir ama ben şüpheleniyorum şahsen. “Kişilerin başına gelenler Allah’tan gelen bir şeydir, kendi kaderleridir; kadere müdahale edilmez. Olayın meydana gelmesini bekleyelim sonra suçluların cezasını verir mağdur olanların da yaralarını sararız. Azrail’in işine karışmayalım” Gülüyorsunuz değil mi? Ben de gülüyorum ama görüntü bu.

Ya oğlum hiç böyle şey olur mu? Polis ölümlere, cinayetlere kader olduğunu düşündüğü için müdahale etmiyor olabilir mi? Atıyorum emniyetin başındaki bakanın inancı böyleyse-yani sen kimsin ki Allah’ın takdirine karşı geliyorsun- emri geciktirir; başka şekilde emir verir. 11 yıldır bir tane bile ölüme, cinayete olay meydana gelmeden önce müdahale edilememişse aptalca da olsa ben bunu düşünürüm.

Örgütlere, şebekelere müdahale kadere müdahale değildir; “İnsanlarımın güvenliğini sağlıyorum Allah’ım” Ama öte yanda Ahmet’in Mehmet’i öldüreceği levhi mahfuzda yazılıysa karşı durmak, Azrail’in elini tutmak ne haddimize! Ya ben mi kafayı yedim yoksa bunlar gerçekten böyle düşünüyor olabilirler mi? Emniyet müdürünün, içişleri bakanının, diğer polis müdürlerinin kalbini bilmiyoruz ki, Allah’a malum.

Gezi olaylarında destan yazan, her gün terör ya da mafya örgütlerine karşı yandaş TV’ler aracılığıyla abartarak naklen yayınlı baskınlar düzenleyen olağanüstü polisimize karşı kimsenin bir tereddüdü olabilir mi? Benim yazdığım komplo teorisini sokakta söylesen insanlar gülmekten ölür. Biliyorum, bu iddianın yenilir yutulur tarafı yok. Ve sanırım Türkiye’de de bu konuda yalnızım. Resmiyete de taşıyamam. Hani suç duyurusunda falan bulunsam… Rezil olurum valla!

İlgililerin ilgisine…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..