Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Anılar
 

Doğa aşkı

Doğa aşkı
 

Çocukluk yıllarım Türkiyeden Almanya'ya gelip gitmekle geçti. 1975 li yıllarda hayal meyal hatırladığım anımı sizlerle paylaşmak istedim. İlk önce arabayla seyehatimiz Türkiyeden Almanya'ya üç gün sürecek olan yolculuğumuz Bulgaristan gümrüğünden geçtikten sonra başladı. Yolculuğum boyunca akıp giden tuna nehrinin eşsiz manzarası insanı büyülüyordu. Adeta ardından Yugoslavya'ya geldik. Burası inanılmaz bir mesafesi olan yoldu bir gün bir gecede sınırı geçebildik. Ardından Avusturya burada enfes bir dağ manzarasıyla karşılaştım dağ etekleri karlarla kaplı olup gökyüzü yoğun sis kümeleri oluşturmuştu. Bence çok harikaydı insanın içi bir hoş oluyor muhteşem manzarayı seyredince biz Almanya'ya geldiğimizde vakit çok geç olmuştu.

Yatıp dinlendikten sonra sabahleyin güneşin ilk ışıklarında kalktıktan sonra kahvaltımızı ettik ve bizi çok merak eden ev sahibini görmeye vebirde karpuz verelim dedik. Karpuzu ev sahibine teslim ettikten bir müddet sonra ev sahibinin hanımı gelerek karpuzun nasıl pişirileceğine dair bilgi istedi. O yıllarda karuzu daha tanımıyorlardı. Bizim evin alt tarafrında çok büyük bir park vardı. Oraya kurumuş ekmek parçalarını parktaki büyük dereye atardık böylece balıklarda ekmekleri yerlerdi. Çok güzel ve sempatik görünüyorlardı yine böyle bir günde büfeden kutu kola ve bisküvi almıştım. Parkın ıssız kenarına gittim oturaklara oturdum tam bisküviden yiyeceğim sırada yanıma sevimli misafirler geldi kimisi omuzuma kimi başıma kondular mecburen yiyeceği onlarla paylaştım. Hatta bir tanesi varki ağacın üstünden beni gözetliyor. Onun yiyeceğini özel olarak ayırdım. Bunlar kim diye merak eder seniz minikler serçe kuşu birtanesi benden çekinmeden yanıma gelerek bisküvit kutusunun içine inanılmaz bir cesaretle girip çıktı, ağzım açık kaldı!Neyse ağacın üstündeki sincapta yere inerek benim etrafımda dolaşmaya başladı. Bende önceden ayırdığım yiyeceği onunla paylaşmak istedim ve onun lisanıyla çağırdım sincap bir sağına birde soluna bakındı sonra yanıma geldi ayağını kaldırarak elimin üstüne koydu. Ayağı çok yumuşaktı yiyeceği alıp oradan uzaklaştı bu hadiseler inanılmaz bir duygu yaşadığım bu güzel duyguları sızlerle paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 22
: 850
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Kitap okumayı, sehayat etmeyi, kısacası hayatı dolu, dolu yaşamayı severim. Hayatın acı ve güzellikl..