Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Dolabımdaki eskiler...

Dolabımdaki eskiler...
 

Dolabımda temizlik yaptım bugün,
Ne çok eski biriktirmişim hiç farketmeden,
Ne çok anısı olan eşya var,
Eşyalara ne kadar fazla anlam yüklemişim..

Dolabımda temizlik yaptım bugün.
Temizlik yaparkende her eşyayı aldığım günü veya anı hatırladım yeniden.
Önce görmekten keyif aldığım eşyaları ayıkladım ve özenle kaldırdım onları yeniden.
Sonra içimi acıtan eşyaları ayıkladım atılacakların arasına.
Mesela senin bana ilk aldığın parfüm şişesini saklamışım yanında senin kokunla birlikte.
ve sana ait olan ama benim giymekten zevk aldığım gömlek
Senin sevdiğin pembe elbisem ve sevdiğin gömlekler...

Dolabımı temizlerken aklımdakileride temize çektim yeniden.
Hayatımda ne çok yere sahip olduğunu farkettim önce.
Sırf sen seviyorsun diye aldığım ve hiç tarzım olmayan gömlekleri gördüm.
Sen istiyor ve seviyorsun diye ne çok şey yaptığımı
Seni memnun etmek için nelerden vazgeçtiğimi farkettim birden.
Hangi arkadaşlarımı hayatımdan çıkardığımı farkettim,
Oysa çoğu ile güzel vakit geçiriyordum ve sen beni onlar hayatımdayken sevmiştin.
Senin sözlerine kanarak, durduk yere onları yavaş yavaş çıkarttım hayatımdan,
Tıpkı sen istemiyorsun diye giymeyi çok sevdiğim halde giymeyi bıraktığım degaje yaka kazaklar gibi.

İstemediğim eşyaları çıkarttıktan sonra dolabımda ne çok boş yer olduğu gördüm
Sen hayatımdan çıktıktan sonra boşalan yerini farkettiğim gibi.

Dolabımı temizledim bugün.
Senli ve benli yıllara ait olan tüm resimleri, giysileri attım.
Seninle ilk gittiğimiz filmde yediğimiz mısır kutusu bile duruyormuş inanamadım.
İlk kez el ele tutuşmamıza vesile olmuştu.
Onu da attım...
Nasıl olsa artık ellerimi tutmayacaksın saklamanın ne gereği kaldı artık?
Bir resimde gülüyoruz ikimizde.
Bu resimde neyi farkettim biliyormusun?
Ben sana bakıp gülerken, sen farklı bir yöne bakıyormuşsun ve gülüyormuşsun.
O zamandan mı belliymiş gözünün başkalarında olduğu,
Yoksa ben mi yakıştırıyorum şimdi bunu sana?

Dolabımı temizledim bugün.
Ne sana ne de senli günlere ait hiçbirşey bırakmadım geriye.
Yüreğimi temizleyemedim ama,
Biraz daha zaman gerek bana bunun için...


 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..