Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Dr. Mehmet Öz dünyaya sağlık anlatıyor ama kendisi hasta, insanlar onu nasıl dinliyor anlamıyorum

Dr. Mehmet Öz dünyaya sağlık anlatıyor ama kendisi hasta, insanlar onu nasıl dinliyor anlamıyorum
 

Eğer sağlık bilgiyse doktorların hastalanmaması gerekir. Hele de böyle dünyaca tanınan bir tıp uzmanıysanız.

Her şeye rağmen sağlığınız bozuluyorsa bir şey diyemem.

Doğrusu ben doktorların hastalanmadığını düşünüyordum. Hatta geç öldüklerini, hiç ölmediklerini…

Öyle ya, insan bildiği konuda üstelik işi buyken nasıl hata yapar. Hata diyoruz zira kanser bildiğimiz kadarıyla yaşanan hayatın bir sonucudur.

Dr. Mehmet Öz yıllardır insanlara sağlıklı yaşamı anlatıyor. Formülleri kurtarıcıysa kendine niye faydası olmamış!

50 yaşına geliyorsunuz, bağırsaklarımda tümör var diyorsunuz. Üstelik dünyaya sağlık anlatıyorsunuz. Sizi niye dinlesinler ki; ben dinlemem şahsen.

Herkes hastalanabilir, doktorlar da; ama dünyaca ünlü bir tıp uzmanı 50 yaşında meğer ben kansermişim deyip hala insanlara sağlıklı yaşamı anlatamaz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..