Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '17

 
Kategori
Tarih
 

Düşman İllerde Kalıp Anavatanına Dönen Sadece Bizim Millet

Düşman İllerde Kalıp Anavatanına Dönen Sadece Bizim Millet
 

Arada bir mübadele anlaşması olsun veya muhacir ya da göçmen olarak anavatanına dönen bizden başka yok gibi. Bu benim dikkatimi çekti. Niye ki dünyada bir sürü imparatorluk kuruldu, yıkıldı; bunlardan hiç kimse ülkesinin dışında kalmadı mı; ya da kaldı da vatanına dönmedi mi?

Bize belki de on milyon muhacir geldi, tamam bizden de gitti ama sanki Osmanlının topraklarını aldılar insanlarını geri Türkiye’ye postaladılar. Ayıp olmuş valla, şu Asya’daki Türkî “istanlar” da kalkıp gelselerdi bari!

Dünyada 250 milyon Türk var, hepsi kalkıp gelse nolur halimiz! Anavatan anavatan da siz gelince bize baba vatan oluyor, “Soyadımı değiştirmeye kalktılar, ben de Türkiye’ye gidiyorum!” Hoş geldin de burada da değiştiriyorlar, Abdurrezak koymadın mı vatandaşlık yok! Doğup büyüdüğüm köyüme artık sen bu köyden çıktın diye almadılar ne haber!

Bu iş bu kadar basit olmamalı, yaşadığınız yer sizin ülkeniz, kimse git diyemez; “Ben Türkiye’yi seviyorum, vatanımdan ayrı galamirem!” de düş yollara 500. 000 kişi oh ne ala! Nasıl izin verilmiş anlamadım!

Afgan’ı gelir, Azerisi, Hintlisi Yemenlisi, ekmeği çemenlisi, güneş görmemiş çorap örmemiş… Hepsi de Türk maşallah ne zaman Türk oldu bunlar ya!

Londra’ya dönen Amerikalı duymadım, gezmeye bile gelmemiştir; ne bu böyle ya Kapıkulede toprağı öpen öpene! Sizin geldiğiniz yerlere de biz gidelim bari yoksa bu ülke bu kadar insanı almayacak!

Ah bu Türklerin vatan sevgisi, biraz da yaşadığınız toprakları sevin, eminim hala gözleri Türkiye’dedir! Herkes bir yerden gelmiş; dedem Çeçenistanlı, ebem Kaşgarlı Mahmut’un teyzekızı!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..