Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Düşümde gördüm seni

Düşümde gördüm seni
 

Sevgili Atatürk’üm

Düşümde gördüm seni, altı ay önce

Elin çenende, yüzün düşmüştü

Üzgündün, anlayamamıştım neden?

Zaten her şey ters gidiyordu, biliyordum

Ama bu kadarını beklemiyordum

Çapulcu denildi onurlu halkına

Ayak takımı denildi tüm aydınlarına

Gaz bombalarıyla, tomalarıyla

İlaçlı sularıyla, çivili sopalarıyla

Böcek muamelesi ve her zulüm yapıldı halkına

İktidarda kalma uğruna

Ama her gayret boşuna,

Ayak takımı, aydını, çapulcusu

Şahlanıyor Türkiye meydanlarında

Senin sevgin tüm yüreklerde

Herkes gördü bunu, dostun, düşmanın

Üzülme Atatürk’üm herkesin yüreği seninle

Kabusu oldun düşmanlarının

Aydınlığa koşan Atatürk devrimleriyle

Sibel Koçarslan

Resim internetten alıntıdır.

 

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..