Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Duyarlılığı doldurdum çuvallara...

Duyarlılığı doldurdum çuvallara...
 

Merhaba arkadaşlar, eski kıyafetlerimizle vedalaşıp, onları ihtiyaç sahipleriyle buluşturduk. Daha önce bu konuyu sizlerle paylaşmıştım. "Kullanılabilecek durumdaki eski kıyafetleri, ayakkabıları nasıl değerlendirebilirim?" diye soruyorsanız kendinize, önerim, Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne bağış yapmanız olacaktır.

Bu konuda karar verirseniz, planlı bir şekilde hareket etmek işinizi kolaylaştıracaktır.

1-Karar verin.

2-Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ni arayın, ihtiyaçları olup olmadığını sorun.
(Benim yaşadığım bölgedeki hastanede, çoğu hastanın giyebilecek ikinci bir kıyafeti olmuyormuş ve bir çok hastanın ailesi hastayı terk etmiş. Kısacası, çok ihtiyaçları varmış.)

3-Konuyu ailenizle paylaşın ve onlardan da yardım isteyin. (Yoksa çok yorulursunuz. :))

4-Planlı bir şekilde evdeki bütün dolapları çekmeceleri elden geçirin. (İki yıl içinde en fazla beş kez giydiğiniz kıyafetleri, önünüzdeki sene içinde en fazla üç kez giyersiniz!)

5-Kutu ya da çuval bulun. (Benim kutu bulmak için zamanım yoktu, 2 YTL'ye sekiz tane kullanılmış çuval aldım ve çamaşır makinesinde yıkadım. Bu arada çuvalları mahalledeki fırından aldım.)

6-Kıyafetleri çuvallara doldurun.

7-Hastaneyi arayın, hangi birime gideceğinizi ve orada kiminle görüşeceğinizi sorun. (Hasta hakları diye bir bölüm var. Biz oraya götürdük.)

Bundan sonrası tam beş dakikanızı alıyor, hastaneye gittiğinizde kapıdaki güvenlik görevlisine hasta haklarının nerede olduğunu soruyorsunuz, o gösteriyor.
Gidiyorsunuz, hasta haklarına geldiğinizi haber veriyorsunuz. Size yardım etmesi için iki personel veriyorlar, siz arabadan eşyaları indirirken onlar da yardım ediyor. Hepsi bu... Çok kolay...

Annem, bir gün lazım olur diye her şeyi kaldırmış zamanında. :) O yüzden bizim işimiz biraz uzun sürdü. Birazcık yoruluyorsunuz ama yorulduğunuza deyiyor.

Sevgili aileme çok teşekkür ederim...

Hoşça kalın...

 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..