Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Duygular yorgun,halsiz bana yoldaş değil

Duygular yorgun,halsiz bana yoldaş değil
 

Görsel alıntı


Bu günlerde gücü tükenmiş, cansız, bitkin, yorgun, argın ve aygın hislerim bana yoldaş değil. Ben kendi halimde, onlar kendi halinde.

Hayli bekledim sabır ettim belki duygularda bir canlılık, bir değişiklik olur ama olmadı.

Peki, dedim vefa benden olsun sordum ey hisler nedir sizin bu haliniz. Cevapta yorgun ve bitkindi.

" Bir gün olsa da bir kez güçlülerden yana olsan dağlar mı yıkılır, taşlar mı çatlar, denizler mi kurur, dünyanın sonumu gelir ” dediler.

Belli ki şeytan durmuyor, İnsanların hislerine, duygularına  el atıp karıştırıyor.

Şimdi ben gelip bu ahir zamanımda güçlülerden yana olsam ne değişir.

Dünyanın huzurunu bozan şeytan ABD, bundan sonra Melek olup dünyayı huzura mı kavuşturacak? 

Irak’ın huzurunu bozmak için kullandığı ve İŞİD eline geçen silahları geri mi alacak? Suriye’deki terör örgütü YPG ye artık silah ve mühimmat vermeyecek mi? Türkiye’nin kaygılarını dikkate alacak mı?

Şeytan ABD kendi çıkarlarından vazgeçip, değişik yüz maskelerini çıkarıp gerçek yüz maskesi mi kullanacak?

Küçük kardeşi yavru şeytan İsrail’e haddini bildirecek mi?

Benim ülkemde bu gün itibariyle 30 kişinin zehirlenerek öldüğü sahte içki artık üretilmeyecek mi?

Doğayı kirletmekten vazgeçip insanların ölümüne neden olan zehirli mantar yetişmeyecek mi?

Koyun, kuzu, yerine artık atlar, eşekler kesilmeyecek mi? Her şeyin sahtesi tarihe mi karışacak?

Ülkemizde YGS skandalları bitecek mi, bundan sonra soru cevapları artık çalınmayacak mı?

Ülkemizde yetkililer ve etkililer artık görevlerini kötüye kullanarak birbirlerine kumpas kurmayacaklar mı?

Bakın geçmişte haksızlık ve hukuksuzluklardan dolayı hürriyetleri engellenen biri için yüreğimiz nasıl yanmış ve bizi nasıl acılı duygularla dolu yorumlar yazmaya sevk etmiş.

Bu olanlar, bu yapılanlar vicdan sahibi insanlara üzüntü vermemiş mi, bu üzüntüler artık bitecek mi?

Geçmişte yaşanmış acı olaylardan sadece biri:

Yıl 2012

Mehmet BURAKGAZİ

Bir İnsanın en acılı anında siyasi amaç ve siyasi görüş nedenleriyle, içimizdeki kin ve nefret duygularıyla kişinin acısını dindirmek yerine argolu sözlerle acıyı kat be kat artırıyoruz, Bu bizim Türkiye’mize mahsus olumsuz tutumdur.böyle bir günde hesaplaşma,kin ve irin duygularını boşaltma yerine acının kimliğini bilmek lazım haberi okumadan, mahiyetini bilmeden yorumlar yapılıyor amaç ve hedefinden uzak yorumlar sizin olsun..! cevapla10.04.2012 12:06

Mehmet BURAKGAZİ // İÇEL

Sayın Mehmet Haberal'ın Annesine Allahtan Rahmet,Kendisine Eyüb sabrI diliyorum elbette hepimiz faniyiz beyhude dünyadan göç edeceğiz ancak Sayın Haberal için üzüntülü bir zamana denk gelmesi üzüntüyü katlamıştır, Annesinin sağlığında yada hastalığında yanında olmadığı için üzülmektedir Devletimizin bu konularda aldığı son karar çok olumlu olmuştur bari mezarında bulunması bir nebze olsada acıyı dindirir.Türkiye'nin yetiştirdiği nadir insanlar arasında bulunan Sayın Haberal’ın mevcut durumu beni ziyadesiyle üzmüştür,bunun bir siyasi görüşle ilgisi yoktur İnsan olarak Sayın Mehmet Haberal'i Millet Vekili olmadan seçilmeden bidayetten beri sever sayarım hala o sevgisi saygısı içimde mevcuttur bütün dileğim Annesinin taziyesinden sonra döneceği cezaevinden bir an önce çıkar O başarılı hizmetlerine devam eder, Böyle bir acılı günde mesele mahiyetini başka yönlere çekmemek lazım Tekrar Annesine Allah'tan Rahmet ,kendisine sabır ve metanet diliyorum..!cevapla10.04.2012 01:16

Bizim ülkede artık hırsızlık, haksızlık, hukuksuzluk, kumpaslar bitecek mi?

Yaşanmış bir başka gerçek olay:

Bundan yıllar önce yine sahte içki yüzünden birçok vatandaşlarımız öldü. O tarihte Mersin yerel Tercüman gazetesinde yazmıştım.

Mersin merkezinde tüketilen içkinin yarısından fazlası Silifke ilçesinde tüketilir.

Sahte içki olayı zuhur edince ve insanlar sahte içki yüzünden ölmeye başlayınca, Silifke ilçesindeki ehli keyifler buna bir çare düşünmüşler.

İçkinin sahte olup olmadığını anlamak için bir merkebi tarlaya götürüp leğen içinde su diye içki içirmişler.

Merkep içkiyi içmiş sarhoş halleri peyda olsa da eşek ölmeyince içkinin sahte olmadığını anlamışlar.

Böyle akıllılar başka ülkelerde bulunur mu?

Sahtecilikte, yalanda, hilede, hırsızlıkta, haksızlıkta gücü rahmani değil şeytani kullanmada bizim üstümüze yoktur.

Kusura bakmayın hisler, kusura bakmayın duygular!

Ben güçlülerden yana olamam. Ben son nefesime kadar güçsüzlerden yana olurum.

Bu dünyanın huzurunu Amerika bozuyor. Yalanda, hilede, hırsızlıkta, haksızlıkta biz huzuru bozuyoruz. Şeytan Melek olmaz. Biz bu halimizle ıslah olmayız. Biz biziz kimseye benzemeyiz.

 

Kıymetli okurlarımıza saygılar sunuyorum.

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..