Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '18

 
Kategori
Siyaset
 

Eey Kılıçdaroğlu Başka Hesap Peşinde misin?

Eey Kılıçdaroğlu Başka Hesap Peşinde misin?
 

Okul yıllarımda hatırladığım kadarıyla belki bir-iki yıl sınıf başkanlığı yapmamışımdır. Geri kalan bütün yıllarda demokratik seçimlerle sınıf başkanı olarak sınıf arkadaşlarım beni seçerlerdi. Ne yalan söyleyeyim severdim sınıf başkanı olmayı. Sınıfa tebeşir getirmeyi, her sabah idareden sınıf defterini getirmeyi ve deftere günlük dersleri yazmayı hatta karatahtanın sol üst köşesine tebeşirle "Ders-Konu-tarih" yazmayı çok severdim. Asla karatahtaya yaramazlık yapanların numaralarını yazmazdım.

Sınıf başkanı seçimlerinde adaylar da olurdu ama hiç bir aday bir diğer adayın seçilememesi için asla entrikalar yapmazdı kütüphane seçimi hariç.

Eğitimim boyunca sürekli olarak okul kütüphane başkanlığı görevini de ben yürütürdüm ama son yılda dost diye bildiğim ve her yıl aynı sınıfta sınıfta aynı sırada yanyana oturduğum okul aradaşımdan gizli entrikalar yürüterek başkanlığı kendi lehine çevirmiştir.

O insanı hayatımdan çıkaralı ve yok sayalı epeyi olmuştur. Çünkü o bir benim gizli ve sinsi düşmanımdır. En azından ben öyle kabül ediyorum.

İster okul başkanlığı seçimlerinde olsun ister bir sivil örgüt başkan seçimlerinde olsun veye siyasi bir partinin genel başkan seçimlerinde olsun adaylardan herhangi birinde demokratik kurallar dışında başka hesaplar yaparak rakibini elemeye çalışması ve görevine göz koymasını ahlak dışı bulur ve yadırgarım.

Yakın tarihimizde politika kulvarında örnekleri görülmüş ve gizli hesap peşinde olanların akibetlerine de şahit olmuşuzdur. İlk dönemlerinde istediklerini elde etmiş sayılmış olsalar da sonları hep kayıplarla noktalanmıştır. İsim vermeye gerek yoktur. Sorgulanırsa ortaya çıkacaktır.

Şimdi gelelim Kemal Kılıçdaroğlu meselesine..

Sinsi ve içten pazarlıklı insanları sevmemişimdir şimdiye kadar. Her daim onları kendimden uzak tutmaya çalışmışımdır. Bu durum kardeşim de olsa aynıdır.

Eey Kılıçdaroğlu, 'dürüstsün namuslusun' dedik demeye de devam ediyoruz ancak Muharrem İnce konusunda (cumhurbaşkanı adayı konusunda) eğer içinden gizli hesaplar yaparak İnce'yi parti dışında tutmak gibi içinde bir düşünce saklıyorsan (-ki böyle şeyi düşünmek dahi istemem) bil ki hesapların geri tepecektir.

Muharrem İnce, içi dışı bir olan insandır. Karışık hesapları yoktur. Sesli düşünen ve düşündüğünü pat! diye söyleyen insanlardan biridir. En önemlisi yalan yoktur İnce'de. Tam aranan bir poitikacı donanımına sahip kişiliktir.

Eğer Kılıçdaroğlu İnce ile ilgili gizli hesaplar peşindeyseniz lütfen geri dönünüz yoksa hesabınız size geri dönecektir. Benden söylemesi.

Muharrem İnce 15 yılda unutmaya yüz tutmuş doğru siyasetin yeni idölüdür bana göre.

Üstüne basa basa sevgi diyor kardeşlik diyor paylaşmak diyor..Her şeyden önce onur diyor. İnsan onurundan bahsediyor. Bugüne kadar duymadığımız şeylerden bahsedyor.

Kısaca 'insan' diyor her konuşmasında..

Umarım kısa zamanda İnce'yi anlamaya çalışır bu toplum ve doğruları görür seçimleri kazanır!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..