Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Ege'de tatil

Ege'de tatil
 

Turgut reis'te ben..


Turgut Reis

Sağolsun ağabeyimin sürprizi ile bir hafta Turgutreis’te tatil yaptım. Harika bir tatil oldu. Gerçekten yenilendim. Bugün biraz o muhteşem beldemizden bahsetmek istiyorum.

Deniz ancak Ege’de görülebilecek muhteşem mavisi ile sizi bir anda esir alıyor. Serin sulara kendinizi bırakmak için çoğunlukla karnınızın açlığına bile aldırmıyorsunuz. Şirin kafeteryalarında fiyatlar makul. İnsanlar, kibar güler yüzlü. Belediye çok güzel çalışıyor. Her yer tertemiz. Küçüklü büyüklü alış-veriş merkezleri var. Aradığınız her şeyi bulabiliyorsunuz. Hediyelik eşya satan dükkanların oluşturduğu çarşının sonundaki caminin tuvaletine girdiğimde gerçekten Türk olduğum için gurur duydum. Bir özellik beklide çok miktarda sokak köpeği var. Ama hepsi aşılı ve insanlarla dost. Özellikle bu aylarda devre mülklerin büyük bir bölümü boş. Çok uygun tatil yapma imkanı var. Barları çok gürültücü değil. Sessiz sakin, kafa dinlemek için tatil düşünenlere duyururum. Tabii bazı eksiklikler de var. Mesela bir hastane olsa çok iyi olur. Harika sarpası ve çuprası ile sizleri balık ziyafetine bekliyor.

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..