Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '16

 
Kategori
Güncel
 

Elebaşılar 40 yıldır yakalanmıyor... 40 yıl... Kırk yıl... 40 yıl... kırk yıl... 40 yıl...

Elebaşılar 40 yıldır yakalanmıyor... 40 yıl... Kırk yıl... 40 yıl... kırk yıl... 40 yıl...
 

Elebaşılar bir arada.


Ve bugün de Cizre. Sabahın köründe nöbetinde görevinde olan polis memurlarına bombalı araçla saldırı... Şu an itibariyle 11 şehit, yüze yakın yaralı...

Sabaha kadar nöbetinde, işinde gücünde, aşının derdinde polis memurlarımıza alçakça, kahpece saldırılıyor...

Bir değil, beş değil, yüz değil, bin değil...

Kana doymuyor alçaklar...

Ama, kusura bakılmasın, bu katiller de haklı bir bakıma...

Bu cinayetlerin taşeronu örgütün elebaşıları 40 yıldır bu suçları işliyor, bir tekinin kılına zarar gelmiyor...

Neden korkacaklar ki?

Niye yapmasınlar ki?

HDP milletvekilleri istedikleri her dakika bulup topuyla bir araya gelebiliyor, fotoğraf çekinip muhabbet edebiliyor, onbinlerce yurttaşını bu hainlerin saldırısında kaybetmiş koskoca bir devlet 40 yıldır bunlardan bir tekini ama bir tekini dahi bulup yakalayıp cezalandıramıyor. 

Bu kadar beceriksizlik olabilir mi?

Bu kadar amaçsızlık, hedefsizlik olabilir mi?

40 yıldır sınır içi dışı askeri harekatların, operasyonların ne büyük başarıyla yürütüldüğüne ilişkin "mavra" dinliyoruz.

Sonuç.

Şu fotoğraflarda gördüğünüz bir avuç çete başı sınırımızın yanı başında 40 yıldır elini kolunu sallayıp dolanıyor, Ülkemde kan akıtıyor...

Yakalanamıyorlar...

Bulunamıyorlar...

Şüpheleniyorum. Yoksa bilinçli olarak mı yakalanmıyorlar, bulunmuyorlar...

Ben terör saldırılarını lanetlemekten bıktım usandım.

Tek bir şey istiyorum kardeşim... Elebaşıların yakalanmasını...

Yapamıyorsanız, bana masal anlatmayın...

 

Kenan IŞIK

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..