Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Elin oğlu affetmiyor

Elin oğlu affetmiyor
 

googledan aldim


Her zamanki gibi ayin sonunda kira bedeli olan ceki apartman yonetimine verdim. Ayin dorduncu gunu cekmeye kalktiklarinda hesabimda yeteri kadar para olmadigi icin ceki geri cekiyorlar. Bankadan uyari yazisi ve 35 dolarli ceza geldi. Hesaptaki paranin eksilme nedeni web sayfalarimin suresi dolmak uzere oldugundan, arkadasima msn uzerinden odeme yapmasi icin kredi karti numarasini verince, arkadasimin uyarisi uzerine kredi kartini iptal etmek zorunda kaldim. Diger kartimin hesabimdaki para ile ayni hesap oldugunu unuttum. Birkac gun icerisinde az miktarda olsa para eksilince, banka odeme yapmamis. Apartman yonetimini aradigimda bir yil sure ile benim kisisel cekimi kabul etmeyeceklerini, bedeli odenmis cek kabul ettiklerini, ayrica 50 dolarda karsiliksiz cek verme cezasi 25 dolarda gecikme cezasi uygulayacaklarini soylediler. Kabul etmekten baska carem yoktu, baska yere tasinacak halim yok bu kadar kucuk aksilik icin. Bir daha birkac kere kontrol etmeden cek yazarmiyim hic. Bu bana ders oldu. Sistem kendi icerisinde hatayi cezalandiriyor, yenilenmemesi icin onlemini aliyor.

Karsiliksiz cek yazanlara tavsiyem, gun sizin gununuz yazabildiginiz kadar fazla karsiliksiz cek yazin. Gun gelir ne gunlerdi o gunler diye hayiflanabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...